help

Ons meisje doet overdag niks anders dan huilen :?

Is sinds een paar dagen zo,maar kunnen er geen peil op trekken.Is geen krampen,en het rare is savonds en snachts slaapt ze prima.

Ze krijgt nu om de drie a vier uur voeding.120 plus 4 schepjes voeding.

Ze laat vaak een bodempje staan.Dus aan te weinig voeding ligt het niet.Als ze op schoot ligt bij ons is het goed.Ja wel even bij valgen huilen enzo,maar zodra we haar in de kinderwagen of bedje leggen is het krijzen.We snappen er niks meer van.

Wie weet een oplossing of herkent het verhaal???

Toen Joris een dag of 10 was, kraamzorg was net weg begon dit ook. Eerst dachten we krampjes, te weinig eten enz. Dit bleek het ook te zijn. Ik gaf bv en hij kon niet goed aanhappen, na een aantal weken gaan kolven en in een fles gegeven. Ook zijn we gaan inbakeren.

Heel ander verhaal, maar wel heel herkenbaar. Sterkte, het is echt slopend :-*

@juudje wrote:

Toen Joris een dag of 10 was, kraamzorg was net weg begon dit ook. Eerst dachten we krampjes, te weinig eten enz. Dit bleek het ook te zijn. Ik gaf bv en hij kon niet goed aanhappen, na een aantal weken gaan kolven en in een fles gegeven. Ook zijn we gaan inbakeren.

Heel ander verhaal, maar wel heel herkenbaar. Sterkte, het is echt slopend :-*

ja inbakeren hebben we ook wel aan gedacht.

Maar savond’s en snacht’s slaapt ze prima :thumbup:

Maar met nog twee bengels erbij is het overdag toch wel pittig hoor.

Je kan haar ook niet een hele dag op schoot houden.En laten huilen is ook geen optie.

Hoe zit het trouwens met een draagzak,mag je die nu al gebruiken of is dat vanaf 6 weken?

draagzak mag van ongeveer 6 a 9 weken.

draagdoek vanaf de geboorte :thumbup:

osteopaat kan ook nog wel eens helpen! als ik weer een kleine heb ga ik preventief daar al heen om haar na te laten kijken! als ik tegenwoordig al die verhalen hoor!

hier ook ingebakerd, werkte top! we deden het op alle momenten dat ze moest slapen. Dus altijd in haar bedje en ook als ze moest slapen in de wandelwagen.

Als er iets met haar nekje zou zijn dan slaapt ze savond 's enzo ook niet goed lijkt mij :think: Nu ligt madam dus al lekker vanaf half 6 in de kinderwagen te dromen :roll: Is allemaal zo vervelend…je kan er geen pijl op trekken.Maar als ze dan zo huilt ga je van alles denken he :?

Zeemeermin,sliep lars wel bij jou op de arm dan??Of wasd die ook continu aan het huilen?

Is dit geen reactie op de voeding?

mijn meiden waren eigenlijk allemaal zo de eerste weken, het voelde voor mij aan als dat ze de overgang van in mijn buik naar uit mijn buik moeilijk vonden, ik hield ze de eerste tijd altijd bij me, overdag lekker in een doek of op mijn arm en s’nachts sliepen ze bij me en zo bouwde ik dat af, op een geven moment is dat over, natuurlijk wel zeker weten dat er niet iets anders aan de hand is.

Zo was Daphne ook in het begin, in de wagenbak sliep ze wel.

Verder kon ze weinig prikkels verdragen en heeft een osteopaat veel voor ons betekend!! Echt heel erg veel!! Daarnaast bleek mijn meisje reflux te hebben… Maar doordat soms wel goed ging had ik hier niet aan gedacht… Maar 1e grote verbetering was de " erkende " osteopaat! Mocht je dat doen is dat " erkende " wel iets belangrijks

sterkte

Heel herkenbaar,hier precies t zelfde.Overdag huilen huilen huilen,snachts lekker slapen.

T duurde even,maar uiteindelijk zijn ook wij gaan inbakeren.En t moment dat ik hem in de doeken legde,was meneer stil en heeft vanaf toen prima geslapen.

T werd mij zo uitgelegd: een baby heeft een kleine ruimte in de buik.Klein is veilig is geborgen.Opeens in een wieg of ledikant is te groot,te onveilig.Ingebakerd zijn geeft dat gevoel wel weer.Al moest ik er zelf wel aan wennen,ik vond t er zo zielig uitzien.Maar hij begon te lachen als ik hem ging inbakeren!!

Vooraf hadden we veel geprobeerd.Druppels tegen darmkrampjes,rooibosthee,etc etc.

Misschien een tip:probeer inbakeren,vooordat je van alles en nog wat probeerr kwa voeding en druppelss etc!!

Succes

staat de kinderwagen bak de hele dag op de zelfde plek als s avonds?

oei al een tijdje geleden dat ik had gekeken :oops:

Bedankt voor de tips meiden.

Ze is gelukkig wat rustiger geworden alleen wel echt haar huiluurtjes.

Maarja hoort erbij he.Wij zijn wat dat betreft verwend met iwan en amber.Dus dan ga je je toch wat zorgen maken als de derde wel veel huilt :?

Voor de rest doet ze het allemaal super :thumbup: :inlove:

Een draagdoek kan volgens mij al heel vroeg. Ik zou me daarover laten adviseren als ik jou was. Lars huilde ook erg veel de eerste 3 maanden. Bij ons heeft inbakeren erg goed geholpen. En een bezoekje aan de chiropractor. Lars bleek toen last van zijn nekje te hebben. Toen snapten we dat hij zo veel ging huilen als hij neer werd gelegd, hij had daar pijn!