Help :-(

:hug: :hug: :hug:

Lieve meid, je doet het hartstikke goed, hoor! En dat gevoel van wegbrengen kent iedere moeder wel, denk ik. Ik heb zo ontzettend vaak jankend in de auto gezeten als ik Storm weggebracht had, vreselijk… :cry: En al helemaal als Storm moest huilen als ik weg ging. Vaak ging ik dan na een paar minuutjes even spieken, en was meneer lekker aan het spelen.

Ze hebben het vaak echt naar hun zin op een kdv, meid. Lekker spelen en ravotten.

Snap dat het moeilijk is, meis, echt. Maar het wordt beter.

Dikke knuf!!! :hug:

Ann kan me je gevoelens heel erg goed voorstellen. Is niet makkelijk je kind weg te brengen. Gisteren vond ik het al lastig dat Merel een dagje naar oma ging :think: Wel fijn dat Esmee lekker meteen ging spelen en met de groep meedeed. Het komt goed :hug: :hug:

is niet meer als normaal dat je het moeilijk vind,maar is nu even niet anders en esmee heeft laten zien het prima te vinden.

Ann ik vind dat je jezelf echt een compliment mag geven dat je zo met de situatie omgaat.

Dat je niet alleen naar jezelf of Esmee kijkt maar ook naar je vader zijn wensen en gevoelens.

En dat jullie het zo open en duidelijk uitgesproken hebben,

Er zijn genoeg families waar wrijving is omdat mensen niet zeggen wat ze bedoelen en daardoor dingen doen die boven hun pet gaan met alle gevolgen van dien.

Ik denk dat het kdv zeker een meerwaarde heeft voor je meisje.

Lekker spelen met andere kinderen, sociale omgang leren, nieuw speelgoed en spelletjes enz enz enz…

En straks ook voor Tom.

Maar geloof me als ik zeg dat dat gevoel van je kind verlaten en over moeten geven aan een ander dat dat weggaat,( hoe vreselijk dat nu ook voelt)

Ik heb de eerste paar keer echt zitten janken maar wist ook dat het zowel voor mij als Luca goed was om door te zetten.

Ik had MIJN tijd ook heel hard nodig en hij vond het daar geweldig.

Heb vertrouwen in de mensen die daar werken en geef inderdaad op tijd aan als je iets dwars zit of je niet bevalt daar.

Je zal zien dat hun net zo begaan zijn met je 2 schatjes als jij.

Meid,… het komt echt goed :-*

Even een update!

Het gaat ontzettend goed, zowel met Esmée als mama.

Ze heeft het zooooo ontzettend 'naar d’r zin! Draait prima mee, is één van de oudste kindjes en heeft het de hele dag geweldig!

Ze zwaait vrolijk maar kijkt me niet eens meer aan, en in de middag is ze niet verveeld ofzo, omdat de dag te lang duurt.

Ik ben zoooo opgelucht! Ze zorgen heel goed voor d’r, en nu hebben ze ook nog eens besloten de deuren op slot te doen.

Bedankt voor jullie lieve berichtjes! :-*

Super fijn :-*

Ann ik ben echt zo blij voor jullie dat het allemaal bevalt en dat het goed gaat :thumbup:

Tis de juiste beslissing geweest lijkt me zo?

:-* :-*

Het was een heel goede belissing Tom geniet ook echt van het feit dat hij even alleen de aandacht heeft.Hij kletst dan veel meer :inlove:

Ja even geen geklets van ze zus…meiden kletsen toch altijd over de mannen heen :mrgreen: :wink: :inlove: