Ik weet het even niet meer.Noa wil alleen mijn pink hebben om te sabbelen,en die kreeg ze tot nou ook.Maar ze kan niet in slaap komen zonder nou,dat betekend dat ze de hele avond en vaak overdag mijn pink moet hebben.Mijn man wordt daar een beetje gek van en die zei dat ik het niet meer moet doen.Hij heeft er ook wel gelijk aan want ik hou het niet vol zo.Nou krijgt ze me pink dus niet en nou huilt ze al een hele poos,ik geef wel elke keer haar speen maar die spuugt ze zo weer uit.Ze geeft gewoon niet op,moet ik nou gewoon weer toe geven of volhouden???
Dan zal ze er, helaas, toch doorheen moeten.
Zal even heel zwaar zijn (ook voor jou ), maar is toch echt even de enige manier. Misschien dat je haar wel bij je kan houden zodat ze wel voelt dat je bij haar bent en dan toch stug volhouden met telkens de speen aanbieden?
Succes :hug: voor jullie beiden
Ik zit nou gewoon mee te huilen.Bah ze huilt nou al een dik uur.Het is gewoon krijsen.Ik voel me zo schuldig nou
Een hele dikke knuffel voor jou :hug:
Hoop dat ze inmiddels toch in slaap is gevallen :-*
mnischien moet je een ander merk speen proberen…floris heeft ook een hekel aan een merk speen die smijt hij er ook gelijk uit.nu heb ik een grotere van een ander merk en die vind hij geweldig…probeer het eens meid.veel sterkte hoor :thumbup:
die van avent :thumbup: Lijken heel erg op de vorm van een pink! Femke wilde ook alleen maar mijn pink…drama kan ik je zeggen. Na iedere keer aanbieden pakte ze die van Avent in 1x!! :dance:
Hier precies hetzelfde gehad. Ik heb mijn dochter nog lang in slaap gebracht met mijn pink, nu wil ze mijn pink helemaal niet meer dus het gaat ook weer over. Mijn dochter heb ik een spuugdoek mee in bed gegeven en daar sabbelt ze nu op, ik ging dan natuurlijk wel elke keer kijken en als ze sliep haalde ik hem weg.
gr Leonie
Bedankt allemaal.Ik heb al veel spenen geprobeert maar die van avent nog niet,dus die ga ik straks halen.Ze heeft het na een dik uur opgeven gelukkig.Ik ben helemaal geen voorstander van om mijn meiden te laten huilen,maar ik kan moeilijk mijn pink eraf hakken.Zaterdag gingen ze bij opa en oma slapen maar dan moet ik er de hele avond zitten,omdat ze anders niet slaapt.
Herkenbaar!
Ik heb het 3 maanden vol gehouden (anders was ze nooit stil) en toen pakte ze opeens zelf haar duimpje :dance:
Misschien kan je dat aan haar ‘geven’? Wij zijn het gewoon blijven proberen en opeens had ze het door, en nu duimt ze heerlijk in bed.
aan de ene kant erg handig voor nou,maar heb veel verhalen gehoord dat ze er dan ook weer moeilijk afkomen.Dus ik leer het haar liever niet aan
liefie hier hadden we er net zo 1 en ik heb een zooi verschillende speentjes gehaald , en zowaar het prematuurspeentje wilde ze wel hebben!
dus volhouden is de truuk en verschillende speentjes proberen (kost ff wat maar dan heb je ook wat :mrgreen: )
Ik heb gistere de speen van avent gekocht en die wil ze beter hebben dan die andere spenen.Ook heb ik niet opgegeven en vandaag heeft ze meer geslapen als anders.Ze ligt nou zelfs op de slaapkamer te slapen.Dit is de eerste keer dat ze s’avonds slaapt.Ze is nou ook vrolijker.Ik heb gewoon haar signalen niet goed begrepen.
idd een kwestie van volhouden hoe moeilijk het ook is (weet er alles van). Elize wilde de eerst drie maanden geen speen, en toen opeens op een dag pakte ze hem wel, het leek net of ze het eindelijk door had
veel succes verder
Isa wilde nooit geen dental spenen maar alleen maar kersvormige, dus daar kan het ook aan liggen
Succes ermee in ieder geval.