Help

Afgelopen donderdag ben ik bij de gyn geweest en die vertelde mij dat ik een kijkoperatie moet ondergaan. Dit moet gebeuren in de eerste helft van de cyclus omdat er geen vermoeden van eenzwangerschap mag zijn. Nou had ik ook afgelopen donderdag ongi moeten worden, en dat komt maar niet. Ik heb ondertussen al 2 testen gedaan en die gaven aan dat ik niet zwanger ben. Wat moet ik doen

groetjes christel

Gewoon afwachten tot je ongi wordt of tot een zwangerschapstest aangeeft dat je zwanger bent.

Je cyclus begint toch pas als je weer ongi wordt dus dan pas kunnen ze pas de kijkoperatie plannen. Dus nog even afwachten…

Heb je niet een afspraak staan dat je iedere eerste dag van je cyclus moet bellen met het opnamebureau?

Hier heb ik nl ook hetzelfde gehad ivm een operatie.

Moest ofwel in de eerste helft van mijn cyclus ofwel aan de anticonceptie. Dat laatste heb ik overigens zelf voorgesteld zodat het plannen makkelijker en sneller kon. :thumbup:

nee ik heb geen afspraak staan maar dat kwam omdat ik op de dag van het gesprek ongi had moeten worden. Omdat wij al twee jaar aan het proberen zijn en een jaar met clomid ging ik er va uit dat het nu gewoon op tijd zou komen. Want zoveel geluk heb ik de laatste tijd niet.

groetjes christel

Geef jezelf dan een ‘limiet’ op qua tijd. Bv als je dit weekend niet gaat menstrueren; bel je je gyn op. Maak dan concrete afspraken over wanneer te bellen, wat te doen als het uitblijft, evt een echo om te kijken wat er gaande is, misschien een kuur provera om het op te wekken en daarna aan de anti-conceptie om het ‘makkelijker’ te kunnen plannen.

Hoe afhankelijk je ook van je arts bent met sommige zaken, soms is het prettig om voor een stuk zelf het heft in handen te nemen en je zo minder afhankelijk en soms zelfs machteloos te voelen. :thumbup:

Heel veel succes!