help

mijn kleinste , heeft 2 tandjes en die doen zoooooveel pijn , de hele nacht was ze wakker er van , en ik kom net thuis van me werk zegt me moeder dat zeook de hele dag veel gehuild heeft , de dentinox helpt haar niet , en iuk heb alleen nogh maar zetpilletjes van 120 mg in huis en ook die helpen niet de winkel had geen pilletjes van 240 mg , ze weegt dik over de 7 kilo dus ik denk dat die beter waren



wie heeft voor mij een tip dta ik mijn kleine meid een beetje kan helpen



dit hebben we al geprobeerd



tandjes masseren met dentinox

bijtring koud

zetpilletje 120mg (die heb ik genoeg maar helaas geen van 240 )

ze mag nog geen 240! de huisarts zei dat je 20 mg per kilo lichaamsgewicht mag… 7*20 is dus 140 mg…

Heb je chamodent al geprobeerd? Dat schijnt ook goed te werken. Hier doet dentinox en afleiding wonderen… :hug:

een ijsblokje in een hydrofyle washandje doen … en dichtmaken met een elastiekje oid en daar lekker op laten kouwen in jou bijzijn …



Resultaat was hier super !!

Benthe vond het heerlijk !





verder heb ik geen tips :hug:

Arme Nina :frowning: :hug: :-* voor je pijn van je koktante :mrgreen:

Wel eens gehoord van gengigel?

Ik heb het nooit gebruikt voor Rhodé, maar er waren toen wel goede berichten over. Misschien even op googlen?



Sterkte!



Wat is jouw meisje trouwens snel met 2 tandjes…toch?? :shifty:

Peggy, ik kan je niet verder helpen. Hier deed Dentinox meestal wel zijn werk, in combinatie met een zetpil.

Heel vervelend als je meisje zo’n pijn heeft :hug: .

@klavertje4 wrote:

ze mag nog geen 240! de huisarts zei dat je 20 mg per kilo lichaamsgewicht mag… 7*20 is dus 140 mg…




dat is dan helemaal erg , want die helpen haar helemaal niks ,



ijsblokje dat had mijn moeder geprobeerd , dat hielp even , maar ze kan niet slapen snachts , dan is ze gewoon ontroostbaar , overdag dan kan j evanalles proberen , maar snachts dan is het grote probleem :cry:

Och ninaatje toch!! Peg, heeft Nina een speentje? Ik legde die hier eventjes in de vriezer nadat ik em nat had gemaakt. Vond Danté heerlijk. En verder moet ze er echt even doorheen. Arm ding :hug:

@rhode wrote:

Wel eens gehoord van gengigel?

Ik heb het nooit gebruikt voor Rhodé, maar er waren toen wel goede berichten over. Misschien even op googlen?



Sterkte!



Wat is jouw meisje trouwens snel met 2 tandjes…toch?? :shifty:




gengigel is ook ongeveer zoiets als dentinox he , en die kleine meid is al begonnen met 3 maanden met deze 2 tandjes , maar nou zinjn ze weer aan het groeien en dat doet dus duwen en dus pijn , mijn oudste had ook al met 4 maanden 2 tandjes , maar niet zo veel last als nina

2 vroege dames heb ik , jammer genoeg voor hun , :roll: :cry:

@Sooki wrote:

Och ninaatje toch!! Peg, heeft Nina een speentje? Ik legde die hier eventjes in de vriezer nadat ik em nat had gemaakt. Vond Danté heerlijk. En verder moet ze er echt even doorheen. Arm ding :hug:




dat kan ik ook doen , dan kan ik bijv wat speentjes in de koeltasje , doen boven en als de ene warm geworden is en ze weer gaast huilen , dan een nieuw koud speentje geven :think:

Peggy, ik heb bij Sandra ook gengigel gebruikt en dat ging prima :thumbup:.



Ik had het gevoel dat het wat verdoofde en dat ze daardoor wat minder pijn had.



Verder kun je de tip van Cathelijne zeker uitproberen.



Sterkte meis! :hug: :-*

Peggy ik ben bij Fay ook begonnen met dentinox dat hielp niet.

Daarna ook overgegaan op gengigel en dit werkte goed bij Fay.

Dus misschien toch het proberen waard.



Ninaatje dikke kus lieverd, dat de pijn maar snel over mag gaan. :hug:

@Ploeffie wrote:

Peggy ik ben bij Fay ook begonnen met dentinox dat hielp niet.

Daarna ook overgegaan op gengigel en dit werkte goed bij Fay.

Dus misschien toch het proberen waard.



Ninaatje dikke kus lieverd, dat de pijn maar snel over mag gaan. :hug:




nou dan zal ik die morgen ook nog even halen bedankt voor de tips meiden :-*

Achgossie peggy wat zielig voor Nina dat ze er zo’n las van heeft.

Tips heb ik verders niet voor je de andere dames hebben al zoveel goede tips gegeven :thumbup:



Dikke :hug: voor Nina en mamma natuurlijk :wink:

:-*

@rhode wrote:

Wel eens gehoord van gengigel?

Ik heb het nooit gebruikt voor Rhodé, maar er waren toen wel goede berichten over. Misschien even op googlen?



Sterkte!



Wat is jouw meisje trouwens snel met 2 tandjes…toch?? :shifty:




juist die bedoel ik…heb hele internet afgezocht wat de naam nu was, maar das echt super spul!