Help

Wie kan mij even advies/raad geven?



Tamaar die is shoppen met een vriendin en ik zag dat ze haar telefoon is vergeten dus ik kan het aan haar niet vragen. Ze heeft wat melk uit de vriezer gehaald vanmorgen vroeg maar dat is nog niet helemaal ontdooid. Dat mag ik nu toch niet in de flessenwarmer zetten?



Help, een wanhopige papa!

Geen idee, je hebt het over bv???



Heb ik, jammer genoeg, heel kort maar kunnen geven!!!



Succes!

Hoi



als het borstvoeding is mag je het of in een pannetje water of in een flesenwarmer gewoon opwarmen. Niet in de magnetron want dan gaan er schijnbaar wat belangrijke stoffen eruit. das mij teminste verteld.



Als het gewoon flesvoeding is mag het ook in de magnetron wat jij het fijnst vindt

Nee het is borstvoeding. Bedankt voor je antwoord ilsederooy

Je mag het wel in de flessenwarmer doen, maar zorg ervoor dat het niet te snel gaat en dat het niet warmer dan lichaamstemperatuur wordt, want dan verlies je beschermende stoffen.



Niet te snel is: in ieder geval langer dan 2 minuten

Ik neem aan dat het bv is (waarom zou je flesvoeding invriezen :mrgreen: )

Als het bij mij nog niet helemaal ontdooid was hield ik het flesje een tijdje onder de stromende kraan. Op koud beginnen en dan langzaam naar lauw draaien. Duurt maar heel even hoor als het al bijna ontdooid is.

I heb nooit een flessenwarmer gebruikt dus ik weet niet of half ontdooide melk daarin mag.

Cool dat je hier hulpt komt vragen :lol: Succes!

@Glenn wrote:

Ze heeft wat melk uit de vriezer gehaald vanmorgen vroeg maar dat is nog niet helemaal ontdooid. Dat mag ik nu toch niet in de flessenwarmer zetten?


Moedermelk moet eerst helemaal ontdooid zijn. Je kunt het versneld ontdooien door het onder een stromende kraan te houden en deze van koud langzaam naar lauwwarm te draaien.

Daarna kun je het inderdaad in een flessenwarmer rustig op temperatuur laten komen :slight_smile:

@mar27 wrote:

Cool dat je hier hulpt komt vragen :lol: Succes!


Dat vind ik inderdaad ook, super hoor :thumbup:

Ik zie trouwens dat we tegelijkertijd hebben gepost :smiley:

@Yvonne Z. wrote:

@Glenn wrote:
Ze heeft wat melk uit de vriezer gehaald vanmorgen vroeg maar dat is nog niet helemaal ontdooid. Dat mag ik nu toch niet in de flessenwarmer zetten?


Moedermelk moet eerst helemaal ontdooid zijn. Je kunt het versneld ontdooien door het onder een stromende kraan te houden en deze van koud langzaam naar lauwwarm te draaien.

Daarna kun je het inderdaad in een flessenwarmer rustig op temperatuur laten komen :slight_smile:




Weet je waarom dat zo is? Ik weet nl niet beter dat het wel in de flessenwarmer mag (dat water gaat natuurlijk ook van koud naar lauwwarm…), maar als er een bepaalde reden is voor, dan doe ik het ook niet meer!

Nou ik heb het onder de kraan gehouden en dat is goed gegaan. Het zit nu in de flessenwarmen en die kleine van me, ligt bijna te slapen in de wieg :x :lol:

WAKKER WORDEN!!!



Wat lief :inlove: :inlove:

@mar27 wrote:



Cool dat je hier hulpt komt vragen :lol: Succes!




Ja ik zou niet weten aan wie ik het dan zou moeten vragen dus ik ben blij dat ik hier terecht kan :wink:

Hij wordt vanzelf weer wakker als hij honger heeft :wink: :lol:

Beetje mosterd na de maaltijd :lol: en hij mág nog helemaal geen mosterd 8) maar ik zette bevroren bv gewoon in een bakje koud/lauw water dan ontdooid het sowieso sneller :thumbup:

Ach mama is alweer thuis 8)



Al dat gestress voor niks want Glenn had het flesje warm gemaakt maar toen weigerde Djanel de fles. Hij had gewoon door dat mama onderweg naar huis was :inlove:

@TaMa wrote:

Ach mama is alweer thuis 8)



Al dat gestress voor niks want Glenn had het flesje warm gemaakt maar toen weigerde Djanel de fles. Hij had gewoon door dat mama onderweg naar huis was :inlove:




Hahahahaha :lol:



Maar wel tof dat hij het vraagt. :thumbup: