Zit hier dus half te janken he.
Vandaag weer begonnen met werken en mijn rooster is :thumbdown:
Eerst van half negen tot half elf gewerkt, toen thuis 2 keer gevoed en vervolgens had ik van drie tot vijf een vergadering.
Tot zover leuk.
Nu hoorde ik net ineens dat ik morgen naar een studiemiddag moet, van vier tot acht, en ik werk die dag van 10.30 uur tot 12.00 uur.
Dus dat is dus eerst voeden, dan werken, dan naar de gastouder om daar te voeden en dan moet hij daar dan een fles gekolfde melk. Of 2, want het duurt tot laat.
En dan donderdag/vrijdag de hele dag.
Ik zie het gewoon even niet meer zitten nu.
En wat ik niet zie zitten weet ik zelf ook niet maar het is allemaal anders dan ik had ingecalculeerd, eigenlijk loopt alles niet zoals ik wil.
Het is gewoon rennen en vliegen en tussendoor voeden en dat is niet echt relaxed moet ik zeggen.
Ben bang dat het straks ineens terugloopt.
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.
(GIL )
Meid voor jouw n :hug:
Kan me voorstellen dat t niet relaxed is :?
Hier ook even een :hug: kan me voorstellen dat je even aan het stressen bent!
Ik zou zeggen: skip die studiemiddag Je bent nog maar net weer aan het werk, dan kunnen ze toch niet verwachten dat het allemaal ineens weer goed gaat? Je mag ook nog geen nachtdiensten draaien (en je hebt recht op extra pauze, wist je dat?), dus dan kun je hier ook wel onderuit komen. Even een pas op de plaats, en aangeven dat je rooster niet werkbaar is.
:hug: Ik weet hoe het is…