Help! Zwanger geen hartje aan 6weken 2dagen

Hey iedereen

Ik wil graag even mijn verhaal doen. Ik ben sinds enkele weken geleden te weten gekomen dat ik zwanger ben blijkbaar zou ik sinds 16 juli zwanger zijn. Ik heb toen bloed laten trekken om te kijken hoe mijn HCG waardes stonden en die stonden toen op 22614 en in mijn bloed zagen ze dat ik 6-7 weken zwanger zou zijn. Ik heb toen meteen gebeld naar de gynaecoloog om een eerste afspraak te maken dit was een week na dat ik bloed heb laten trekken. We kwamen aan bij de gynaecoloog en ik voelde mij meteen niet op mijn gemak bij haar … ze deed een inwendige echo en ze toen zei ze: je bent zeker zwanger maar ik zie geen hartslag… ze zag wel het vruchtje en zei dat het vruchtje 6weken en 2 dagen was. ik schrok me meteen een ongeluk ik had zoveel vragen over wat er was fout gegaan… Ze stopte meteen met kijken en zei dat ik een miskraam had gekregen ze begon meteen over de curretage en ze gaf me een blad dat ik meteen moest handtekenen om het vruchtje te laten weghalen,… ook heeft ze niks van uitleg gegeven en zelf de foto van de echo heb ik nooit gekregen. Paar dagen erna voelde ik me plots enorm misselijk ik kon niks binnenhouden,… heb 2x moeten overgeven meteen na mijn eten toen heb ik opnieuw na de echo in het weekend bloed gaan trekken nu stond mijn HCG waarde op 73850 dus in een week tijd was het 50.000 gestegen? Ik heb volgende week dinsdag een echo bij een andere gynaecoloog ook heb ik niets van bloed verloren en voel nog steeds zwangerschapskwaaltjes ik hoop op goed nieuws? … wat denken jullie hierover moet ik de gynaecoloog geloven of niet… ik weet het allemaal niet meer.

Groetjes Femiehhh