help! zwanger door mirena??

Ok,sta helemaal te shaken, grootmoeder is er dus kan niet enthousiast foto’s maken…

http://imageshack.com/a/img855/8112/7dpi.jpg

https://imageshack.com/i/2hxdwgj



Heb een spiraal, mirena. Eind november op controle geweest, gesprongen cyste maar spiraal zat nog goed. 1 keer sex gehad, in een prive sauna dan nog wel.

Dit is toch een kapotte test? :shock:

deze is van men telefoon…

ik zeg een digi doen! en de gyn bellen voor een vroege echo!!!



Zou jij dan ook bij de uitzonderingsgevallen zitten???



Het zou wat zijn :shifty:

ja Aapie, ik ga er vanuit dat deze vals positief is hoor

Zou wat zijn zeg, 2 keer in zo’n korte tijd iemand met mirena zwanger…



Ziet er wel positief uit! Wanneer ga je weer testen?

ziet er wel positief uit

Oh jee wendy!! Zou het dan weer zo zijn net als bij lisette…ik zie wel echt een streepje maar inderdaad een digitest doen en als die ook positief is zsm de gyn bellen. Spannend weer allemaal zeg.





en waar je zin in hebt in een sauna :lol: mij veel te warm hahahah

vrijdag pas terug (denk ik, of ga ik iig proberen :mrgreen: )

Ik zie ook echt een licht streepje hoor!



Waarom ging je testen? Klachten? Vermoeden?

misselijk, pijnlijke boobs en constipatie…

KV met het plusje was negatief vanmorgen dus ga er maar vanuit dat de mirena zijn werk doet… :wink:

De mirena geeft wel vaker zwangerschapsverschijnselen af. Althans…dat hoor/lees je vaker.



Nu eerst maar aan je nieuwe Job beginnen en dan wellicht in 2014 voor een 3de kindje :wink:

ik ben benieuwd :shock:

@aapie wrote:

De mirena geeft wel vaker zwangerschapsverschijnselen af. Althans…dat hoor/lees je vaker.



Nu eerst maar aan je nieuwe Job beginnen en dan wellicht in 2014 voor een 3de kindje :wink:




nou dat kun je wel zeggen ja :shock:

ik heb hem nu 1,5 jaar en ben er meerdere malen van overtuigd geweest dat ik zwanger was,niet fijn!



nog getest vandaag?

man brengt kv 2 voor 5 mee, ga dan morgen nog eens testen, heb gehoord dat die + testjes niet zo gevoelig zijn…

Ach ja,we zien het wel :slight_smile:

spannend! Jullie wilden toch nog wel een derde toch?

@Petatje wrote:

man brengt kv 2 voor 5 mee, ga dan morgen nog eens testen, heb gehoord dat die + testjes niet zo gevoelig zijn…

Ach ja,we zien het wel :slight_smile:




Ik vond de 2 voor 5 juist wel gevoelig. Waar ik met een andere test nog niet positief testte, testte ik met die van de Kv wel positief.

Ben benieuwd morgen!

En?

Ja, ben ook benieuwd!

Je houdt het spannend :wink:

spannneeend :shifty: