ik ga denk toch maar eens kijken naar het merk retour. :think: Wel prijzig maar dan idd om te spelen maar minder mooie aan.
Iemand idee waar je retour en eagle beaver kan kopen? Ik zou het graag wel willen passen voordat ik het koop.
Hier ook fan van oikaidi :thumbup: Ook zeer leuk geprijsd.
@karinvandam wrote:
ik ga denk toch maar eens kijken naar het merk retour. :think: Wel prijzig maar dan idd om te spelen maar minder mooie aan.
Iemand idee waar je retour en eagle beaver kan kopen? Ik zou het graag wel willen passen voordat ik het koop.
Zie dat je uit dezelde city als mij komt. :mrgreen:
dennis kids/living verkoopt eager beaver. retour verkopen ze bij marti kids in de cronjé. Bij kleine helden volgens mij ook, maar weet ik niet zeker.
verder nog wel bij peppino in de anegang. je kan ook nog kijken bij de zevende hemel.
oikaidi heeft trouwens ook een eigen winkel in de grote houtstraat. ben er zelf vorige week geweest en de slimfit modellen zouden een kans kunnen maken, maar ik wil het ook altijd eerst passen.
Succes!
@Cin. wrote:
@Rooike wrote:Ik slaag heel goed bij C&A voor mijn zoontje.
Die word in oktober 7 jaar en weegt nog steeds geen 20 kilo.
Dus ook een heeeeeel iel mannetje hihihi!
Hij is iets van 1.10 m
Ik koop alleen maar broeken met die elastieken en knopen aan de binnenzijde.
Hij heeft nu maat 116-122
Rooike :shock:
Levi is 3,5 en heeft dezelfde lengte, en maat in de kleding als jou zoon van 7 jaar.
Wat een verschil he :lol:
Tja ik heb een kleine opdonder hahaha waardoor dat komt weet ik niet maar hij zou zo voor 5 door kunnen gaan, hij word in oktober al 7 jaar. :mrgreen:
Retour en Eager Beaver zijn fijne merken! Wel prijzig idd maar wel fijn en goed van kwaliteit.
@Rooike wrote:
@Cin. wrote:@Rooike wrote:Ik slaag heel goed bij C&A voor mijn zoontje.
Die word in oktober 7 jaar en weegt nog steeds geen 20 kilo.
Dus ook een heeeeeel iel mannetje hihihi!
Hij is iets van 1.10 m
Ik koop alleen maar broeken met die elastieken en knopen aan de binnenzijde.
Hij heeft nu maat 116-122
Rooike :shock:
Levi is 3,5 en heeft dezelfde lengte, en maat in de kleding als jou zoon van 7 jaar.
Wat een verschil he :lol:
Tja ik heb een kleine opdonder hahaha waardoor dat komt weet ik niet maar hij zou zo voor 5 door kunnen gaan, hij word in oktober al 7 jaar. :mrgreen:
Retour en Eager Beaver zijn fijne merken! Wel prijzig idd maar wel fijn en goed van kwaliteit.
haha geweldig!
Nadeel bij Levi vind ik wel altijd, dat hij gigantisch overschat word :shifty: (ziet er ouder uit, dus gaan mensen er gewoon vanuit dat hij ook 5 is of zo).
bedankt Jorien, ik moet dinsdag in de stad wat ruilen dus zal dan even met hem gaan kijken…
Heeft iemand ervaring met rebel jeans??? Dat is een vrij nieuw merk gericht op smalle/normale jongens. Ze hebben 3 modellen en kosten 40 euro
@karinvandam wrote:
bedankt Jorien, ik moet dinsdag in de stad wat ruilen dus zal dan even met hem gaan kijken…
Heeft iemand ervaring met rebel jeans??? Dat is een vrij nieuw merk gericht op smalle/normale jongens. Ze hebben 3 modellen en kosten 40 euro
Bedoel je Blue Rebel?? Want die heb ik dus gekocht, al was die wel 55 euro :think: . Hij heeft hem nog maar 1x aangehad, taille is goed, maar lengte nog te lang.
Nee, ik bedoel echt rebel jeans. vond ik op internet
WE heel ook small fitt (slim fit )broeken en die zitten bij Stein wel mooi.
Ook de broeken van stOlivier (hoe schrijf je dat?) vallen smal.
Stein is ook best smal. 1.22 en 22.9 kilo
C en A Kunnen de taillebanden wel strak maar bij de billen en bovenbenen zit het gelijk weer heel wijd. V en D zelfde probleem.
@karinvandam wrote:
Eager Beaver heeft een outlet winkel in Batavia! Ideaal!
@Isabel Sofie wrote:
@karinvandam wrote:
Eager Beaver heeft een outlet winkel in Batavia! Ideaal!
ja, en die was vandaag dicht…
speciaal daarvoor naartoe gereden, uit bittere noodzaak maar heel veel andere dingen gekocht :mrgreen:
Jorien: ach dan ben je tenminste wel geslaagd
Jannigje tot maat 116 ging de we nog. Maar nu een maat groter terwijl taille gelijk blijft is het echt niet mooi. En tja ik wil toch wel dat het er een beetje leuk uitziet…
Hier een zoon van 7, krap 18kg en 117,7cm lang (“net” bij de schoolarts geweest en hij staat onder controle bij de kinderarts).
Met mooi weer geen enkel probleem met zomerbroeken… hij draagt bijvoorbeeld nog korte broekjes maat 68/74, zit hem heerlijk!
Hij heeft nauwlijks spijkerbroeken want die moet je zo aansnoeren, dat zit dan niet lekker. Hij heeft nu al 2 tot 3 jaar dezelfde lange broeken, 3 ribbroeken van de H&M, een ribbroek van onbekend merk, een small-fit spijkerbroek maat 110 van de hema op zn strakst, en 2 joggingstof broeken (van toystory/C&A en onbekend merk) en dan nog een hema tuinbroek.
Geloof dat er straks voor de winter ein-de-lijk een maatje groter/nieuwe moeten komen (na 3 jaar hebben de h&m ribbroeken hier en daar een gaatje).
Mijn dochter van 4 is klein, maar mooi in proportie,
alhoewel nu de meeste broeken teveel ruimte bij de billen/bovenbenen hebben… maat 92 heeft vaak nog luierruimte. Gelukkig is ze een jurkenkind .