Hallo,
We hebben zondag een fietsje voor S gehaalt via mp.
Er was 1 zijwiel kapot maar ik had nog zijwielen in de schuur dus ik dacht geen probleem zetten we die erop.
Nou het is dus een groot probleem want die passen er dus niet op en ik ben al heel veel fietsenwinkels afgelopen voor de juisten maar nee hoor nergens te vinden.
Het is een spiderman fiets 12 inch van de kijkshop( ben ik ook geweest kunnen niks doen).
Wie o wie weet waar ik deze zijwielen kan halen of wie heeft ze nog liggen en wil ze wel kwijt.
Het zijn lage zijwielen die aan de fiets zelf vast zitten met 2 schroeven dus niet met bevestigingen.
Ik vind het zo sneu voor mijn mannetje die is al vanaf zondag zo blij met zijn fiets maar hij kan er niet op :?
Esmie
misschien idee om hier foto te zetten van zijwiel wat er op zit en dus wel past.
Ik heb zijwielen bij de halfords gekocht en die kunnen op heel veel verschillende fietsen. Misschien ook een optie?
ik zou het ook eens bij halfords ofzo proberen, of internetwinkel zoeken die de spiderman fiets nog verkoopt.
maar wij hebben hier 2 fietsen een beide moeten met schroeven vastgemaakt wordt ipv bevestiging en een ervan is van het merk loeki.
dus komt toch vaak voor…
Maar waarom kan ik het nergens vinden dan.
Bij halfords ben ik ook geweest.
Pucky heeft ook een zijwielsysteem met apart via 2 schroeven te verbinden zijwielen.
Hier bij de profile konden zij me die specifieke zijwielen gewoon los verkopen, waren 15 euro.
Ik heb een foto bijgedaan van de fiets die peet heeft en de zijwielen. Staat een kringeltje om de bevestigingspunten, zoals jij ook aangeeft met 2 schroeven… als het erop lijkt bij jou, dan zou ik dus zoeken naar een puky fietsen dealer die dan ook die zijwielen wel moet hebben.
ik heb de 12 inch spiderman fiets… tenminste mijn schoonvader heeft hem nu…
de zijwieltjes zijn eraf en die moeten dus ergens liggen…
De fiets is in zoverre slechte staat dat ik deze zoiezo niet meer kan verkopen dus tegen verzendkosten mag je ze van mij hebben.
Beide kids fietsen zonder zijwieltjes dus heb ze toch niet meer nodig…
Moet ik ze wel eerst vinden :shifty: :doh:
Het kleine fietsje van de hema heeft ook zulke zijwielbevestiging. Misschien daar los te verkrijgen en proberen?
Hema was ik ook al geweest is ook met bevestigingsmatriaal.
Lientjuh je hebt pb :mrgreen: