Help! Ze klimmen uit de bedjes!

Opzich goed… maar om 6:00 waren ze wakker en de buren ook gok ik :oops: :mrgreen: Ryan heeft overal op zitten timmeren. Hubbie heeft het speelgoed afgepakt en Quin ook uit zijn bedje getild, toen begon de ellende helemaal :angel:

Grote zus deed ook de deur nog even voor ze open… en de douchedeur, dus je kan je voorstellen wat er gebeurde met speelgoed+wc e.d. 8)



We gaan grote zus goed instrueren dat ze de deur van de mannen niet open mag doen. Quin blijft zoals hij is, met spijlen (hij is er tot nu toe maar 1x uitgeklommen via de commode en daar kan hij niet meer bij) en verder komt er alleen zacht speelgoed voor het grijpen :mrgreen:

Dus we hebben nu nog maar 1 mannetje die er in en uit kan. Hopelijk gaat dat straks goed en kunnen we Quin ook “loslaten” als hij er aan toe is :wink:

Kan grote zus de klinken los krijgen als ze omhoog staan? Anders is het een kwestie van de klinken omdraaien en elke keer het pinnetje weer opzoeken tot je er zo flauw van bent en er een paperclip door doet (als het gaat je helemaal door is) :mrgreen:



haha, zie het voor me, elke keer stiekum uit bed!!

klinken staan al omhoog ja :wink:



Op 1 deur hebben we een speciale klink. Daarbij moet je een knopje indrukken en draaien tegelijk, anders gaat hij niet open. Dat is voor ons al lastig, maar grote zus krijgt die helemaal niet open. :mrgreen:

Hier hebben we haakje bovenaan de deur vastgemaakt. hierdoor zit de deur altijd op veilige kier en met 1 beweging hebben wij hem open maar de kids niet. Misschien een optie?



Ook hebben wij zelf een traphek gemaakt van grote plank die tussen de deurposten zit. Hierdoor kunnen ze niet van hun kamer af en toch veilig spelen met inderdaad zachte speelgoed (hier ook arme buren want hun kamer grenst aan hun slaapkamer.)



De jongens mogen van ons altijd vrij spelen op hun slaapkamer en zo kan ik ook makkelijker mijn huishouden doen op bovenverdieping zonder constant onderbrekingen.



Beneden doe ik alleen schoonmaken als ze op bed liggen :slight_smile:

Wat ben ik blij dat Stijn dit nog niet heeft bedacht. Zal vast niet al te lang meer gaan duren :silenced: . En dan te bedenken dat als meneertje bij ons op de 1 of andere manier op de gang terecht komt hij het liefst al zijn speelgoed naar beneden gooit. Lees houten trap balustrade en traphekje met spijlen :wall: . Buren zullen blij zijn met ons :mrgreen:



Wij hebben een heel diep bedje gelukkig. Beneden heb we nog een bedje maar dat is veeeel lager en daar leggen we kussens naast als hij daar overdag een slaapje in doet.



Succes met je boefige mannetjes

Oh wat een heerlijke ondernemende boeven. Hier lagen ze alle drie voor hun tweede verjaardag in een meegroeibedje. Ze klommen met slaapzak en al uit het bed.



Tja wat kan je doen? Je kan moeilijk het matras op de grond leggen en het ledikant er ondersteboven overheen zetten. :mrgreen:



Ik ga toch voor veiligheid. Dan maar zoveel mogelijk kasten barricaderen met allerlei beveiligingsdingen zodat ze die niet leeg kunnen rauzen, speelgoedkisten op de overloop parkeren, goed slot op ramen, en een klink op de deur die ze zelf niet open kunnen doen.



Mijn zus heeft haar meiden (van dec. 07) nog niet zo lang geleden in kleuterbedjes over gedaan. De eerste dagen maakte de een de ander wakker, een keer ging ze zelf op bed en vond een van de twee aan het voeteneinde van hun bed (bed lag open gevouwen en zo lag ze toch toegedekt) :inlove:. Maar na een paar dagen van structureel terug leggen is het beter aan het worden.



Anders kan je spijlen er uit halen en als je ze echt een keer boven op wil sluiten zet je de bedjes met de openingen tegen elkaar geschoven. Succes.



liefs van Marloes.