Help, Yara wil overdag niet meer bij mij drinken!

Hallo,



Yara wil sinds gister overdag niet meer uit de (.) drinken

De ochtendvoeding ging nog wel goed, net als vanmorgen maar tussen de middag na het broodje kreeg ze ook altijd een bv.

die wilde ze gister en vandaag ineens niet

ze ging trappen en slaan en werd echt boos en ging huilen.

bij de avondvoeding na het warme eten ging het precies zo.

bovendien ben ik ook bang dat ze dan ineens gaat bijten omdat ze niet rustig is, dus ik zit dan zelf ook gespannen.

ze wil dan trouwens wel thee/water of dixap uit een flesje dus het is niet zo dat ze geen dorst heeft en ze zal toch wat moeten drinken!



Gister ben ik toen op die tijden maar gaan kolfen om het op gang te houden en het in een fles te kunnen geven als ik moet werken

maar omdat ik al niet makkelijk kolf heb ik helemaal geen zin en geen tijd om juist nog extra te gaan kolfen.



Maar herkennen jullie dat rond deze leeftijd en zou het nog weer overgaan?

ik wil helemaal nog niet stoppen en wil eigenlijk ook geen fv in huis halen maar er zit denk ik niks anders op, ze zal tussen de middag toch ook nog melk moeten drinken??



ik voel me bijna beledigd en een beetje afgedankt dat ze niet wil drinken :shifty:

stom he…



aan de andere kant denk ik, ze is bijna 9 maanden wat maakt het uit als ze tussen de middag een fv krijgt…

maar ja als het niet hoeft, zou fijner zijn.



Wat zouden jullie doen??



Groetjes Esther

:hug: Wat jammer dat Yara ineens weigert.

Geen gouden tip helaas, ik ben helemaal gestopt nu Sofie zelf niet meer wil, maar ze kreeg al geruime tijd alleen nog maar ‘s ochtends.



Je kan haar niet dwingen…

De productie schijnt na 9 maanden stabiel te zijn (correct me if i’ m wrong please )dus misschien gewoon even laten (allebei even afkoelen :wink: ) en dan over een poosje weer proberen?



Hopelijk wil ze uiteindelijk weer aan de borst!



:hug:

Denk dat dwingen geen nut zal hebben,Misschien is het een fase.Als ik me niet vergis heb anne van mij dat ook rond die leeftijd gehad,en ze zit nu nog aan de (.)

Meis veel succes

denk ook fase… die hebben ze weleens… gewoon blijven aanbieden… probeer heel ongedwongen over te komen… veel huid op huid contact, op bed met je blote boobs lekker knuffen… laat haar maar, ze komt wel weer… :angel: misschien moet je ongesteld worden… of zwanger :angel: of zij is net als mijn meiske, af en toe: tieten flauw… die had die fases ook… ik bleef, elke dag… aanbieden… opnieuw en opnieuw… op een gegeven moment kwam ze weer…



waarom KV geven? kun je de calcium niet aanvullen met bv, joghurt of iets anders… en dan water? als je de rest toch BV geeft?

dank voor jullie reakties! :smiley:



vanavond heeft ze wel gedronken, het ging eerst niet van harte.

ik had haar gewoon zittend tegen mij aan maar het was vreselijk warm

ze hapte eerst wel maar liet gelijk weer los en werd al boos, vreselijk trappen, draaien en zich rechtop wurmen enzo.



toen heb ik even gewacht en heb haar toen op haar zij op bed gelegd, ik ernaast en toen na even miepen pakte ze wel goed en heeft ze beide kanten gedronken. Gelukkig!

dat heeft ze iig weer binnen voor de nacht.



Yara heeft het heel gauw warm, ze was voor het voeden lekker in bad geweest, normaal gaat ze dan daarna drinken maar nu zweette ze gelijk weer en dan wil ze geen geknuffel of getut. Dan word ze boos

allebei op de zij werkte dus wel omdat je dan minimaal contact hebt.

ik ben erg benieuwd hoe het morgen gaat.

@faizaa wrote:



waarom KV geven? kun je de calcium niet aanvullen met bv, joghurt of iets anders… en dan water? als je de rest toch BV geeft?




ja maar krijgt ze dan niet te weinig melk?

vorige week op het CB overlegd dat ze 3x BV krijgt en 1x yoghurt.

Stel dat ze dan alleen de ochtendvoeding van mij wil dan moet ze toch nog wel meer melk erbij hebben?

water en thee krijgt ze er zowiezo al bij, puur voor het vocht en ze vind het lekker.



ik blijf iig kolfen voor als ik moet werken, een fles tussen de middag.

dat heeft ze dan zowiezo.

@faizaa wrote:

misschien moet je ongesteld worden… of zwanger :angel:




Euh… nee zwanger kan niet :angel:

ongesteld zou wel kunnen, even rekenen, wanneer was het ook alweer…

euh, ja dat zou wel kunnen, is ruim 3 weken geleden.



Nou we kijken het nog wel even aan.

ik blijf gewoon proberen en nog maar even geen kv dan.

@kimmiejj wrote:

Denk dat dwingen geen nut zal hebben,Misschien is het een fase.Als ik me niet vergis heb anne van mij dat ook rond die leeftijd gehad,en ze zit nu nog aan de (.)

Meis veel succes




nee dwingen lukt echt niet

Yara is echt een pittig ding.

als zij iets niet wil en ik ga dwingen dan gaat ze vreselijk gillen.

echt boos wordt ze dan

dat merk je al bij een snottebel afvegen, driftig draait ze dan steeds haar hoofd weg, blijf ik proberen dan gaat ze brullen.

Beetje moeilijk af en toe… :shifty:

@Mirretje2 wrote:

:hug: Wat jammer dat Yara ineens weigert.

Geen gouden tip helaas, ik ben helemaal gestopt nu Sofie zelf niet meer wil, maar ze kreeg al geruime tijd alleen nog maar 's ochtends.




Ik vind het wel mooi dat dat dus ook wel kan
gewoon nog een poos alleen 's ochtends.
toen yara gistermiddag en avond niet wilde drinken was ik gelijk bang dat de productie zou stoppen dus ben ik gaan kolfen.

maar het blijft dus doorgaan, ook al geef je maar 1x per dag?
en heeft ze daar dan ook genoeg aan als ochtendvoeding, of moet er een broodje of pap bij?

Sofie had op den duur helaas niet meer genoeg aan alleen wat (. ) 's morgens.

Maar vergeet niet dat mijn productie echt nihil was al… die van jou is nog goed op peil omdat ze veel langer aan de borst drinkt nu dan Sofie, die heeft krap de 6 maanden volledig gehad.



Ik denk dat Yara het wel laat merken of ze er genoeg aan zou hebben.

Sofie begon na een uurtje toch te jammeren en een volledige fles was het enige wat haar tevreden kon maken.

Maar die was al KV gewend.



In jouw geval zou je, als je uiteindelijk alleen nog een ochtendvoeding hebt, en ze geeft aan dat ze toch nog wat honger heeft, inderdaad wat yoghurt aanbieden, of misschien dat sap wat vult, of een broodje, tegen de tijd dat jij echt alleen nog maar de ochtend voed, kan ze al best een broodje eten als ontbijt.

Thomas at met een maandje of 10/11 al een broodje als ontbijt.



Meis het komt vast wel goed.

Het is ook warm, dus huidcontact irriteert haar misschien juist.

Wat je nu hebt gedaan klinkt als een goede oplossing!

Jij gaat vast het jaar wel volmaken hoor :inlove:

@Mirretje2 wrote:



Meis het komt vast wel goed.

Het is ook warm, dus huidcontact irriteert haar misschien juist.

Wat je nu hebt gedaan klinkt als een goede oplossing!

Jij gaat vast het jaar wel volmaken hoor :inlove
:




dankje je Mir, ik word er helemaal blij van als je dat zegt! :smiley:

Ik hoop ook echt dat ik haar zo lang zal kunnen voeden.

We zijn al zo’n end op weg, ik zou het echt zonde vinden als het nu ineens “mis” zou gaan.



Je sluit dan weer zo’n fase af he…

echt baby is ze natuurlijk niet meer , maar toch als ze bij me drinkt, lekker in elkaar gekropen, gaat soms dat kleine vuistje open en dicht, met haar andere handje op mijn andere borst, zo lief, dan is ze echt weer mijn kleine poppetje.

En dat wil ik graag nog zo lang mogelijk zo houden :inlove:

Luca is dan wel een stuk jonger maar hij wil ook niet meer bij mij drinken, alleen de eerste voeding gaat nog goed :cry: .

Ik wil dus nu alleen de ochtend voeding nog blijven geven en verder ben ik al heel ver met afbouwen.

Ik heb wel gemerkt als ik hem ga dwingen dat hij dan gaat bijten, dus dat zal ik dan ook vooral niet doen :mrgreen:

o ja dat bijten heeft Yara ook al gedaan.

AU!



en dan lachen he… de smiestert :inlove:

Gewoon blijven proberen, je bent nu al zover gekomen, geniet er nog maar lekker van. Laten we hopen dat het gewoon ff een fase was!

Ik vind de ochtend ook nog zoooo geweldig, Luca krult zich dan helemaal op en gaat heel dicht tegen mij aanliggen :inlove: totdat hij klaar is met eten en dan zijn zijn voeten weer het belangrijkst :lol: :lol:

En hoe gaat het nu met je lieffie… is ze alweer een beetje bijgetrokken? :pray:

vraag me ook af hoe het nu gaat??



:-* :-*

O lieve meiden, sorry, door alle drukte thuis heb ik hier nog niet weer gekeken… Erwin is vrijdag geopereerd en ik ben erg druk met ons gezin, de kids dus en erwin want hij kan weinig zelf en het huishouden, visite en telefoon enz.



Zie hieronder…



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=53561



Maar het gaat weer goed hoor, Yara drinkt gewoon 3x per dag bij mij, geen flesvoeding nodig gehad gelukkig :dance:

:dance: Gelukkig maar!