HELP wordt gek!!!!

Ik weet niet meer wat ik moet doen. Mijn dochter slaapt de eerste helft van de nacht goed maar dan rond een uurtje of 11 á 12 begint ze te huilen. Ze krijgt dan een flesje maar dat helpt niks. Ze is nu al een week zo en huilt echt uren lang. We hebben alles geprobeerd van steeds troosten, radio op de kamer tot nu volledig negeren. Morgen ga ik het CB bellen maar ik val om van de slaap en we zijn allebei prikkelbaar (mijn vriend en ik)

Iemand tips of een idee waarom ze zo doet. Ze huilt volgens mij niet omdat ze pijn heeft want ze heeft wel tussenpozen. En ze blaast veel (rollen met lippen, ofzo iets)

Ze sliep eindelijk door na 9,5 maand dat wil zeggen geen fles meer om 11 á 12 uur dat heeft ze 1,5 week zo gedaan en toen kreeg ze flinke griep en is ze weer uit haar ritme. Maar nu gaat het van kwaad tot erger. Nu is ze 10 maanden.

Alle tips zijn welkom, wil haar niet bij mij leggen of steeds eruit halen. Ze heeft ook al door dat als ze huilt wij komen en dat vind ik ook niet goed maar ja je moet iets.

O pffffffffffffff ze is nu even stil, maar ja voor hoelang :cry:

Liefs

Karlijn

Sorry ben een beetje desperate!!!

Ik moet er wel bij vertellen dat ze altijd moeilijk heeft geslapen. Normaal gesproken slaapt ze moeilijk in tot haar laaste fles rond 11 á 12 uur. Dan wordt ze vaak wakker. Sinds ze geboren is werd zo zowiezo erg veel wakker en dat werd heeeeeeeeeel langzaamaan minder. Maar het inslapen bleef moeilijk maar dat vind ik niet erg.

Nu is ze helemaal anders. Ze blijft huilen en is dan zo boos. Ze probeerd omhoog te komen en kronkeld voordurend met haar lijfje. Ze is bijna niet te troosten. Vannacht is ze rond 11 uur begonnen met huilen en rond 1 uur was het eindelijk afgelopen. Om half 5 begon het weer…

Iemand dezelfde ervaring en wat heb je ermee gedaan?

Groetjes

Karlijn

Hoe oud is je dochter nu? Misschien een lichtje op haar kamer? Ik heb er geen ervaring mee dus kan je ook niet echt een goed advies geven.

Sterkte!

gr Leonie

Heeft ze geen oorontsteking, dan willen kinderen vaak ook niet liggen.

Daar hebben ze vaak ernorm veel pijn van.

Mijn dochter is dan ook vaak ontroostbaar.

Ik weet het niet hoor, zeg ook maar wat.

Sucses

Oorontsteking zou kunnen. Ze heeft 2 weken geleden zware griep gehad, daarna een beetje opgeknapt en die week erna weer spugen en spuitluiers. Nu is ze dus weer verkouden al is ze dat bijna chronisch. Waar kan ik nog meer aan merken dat ze oorpijn heeft. Ze zit niet veel aan haar oortjes ofzo.

O ja ze is 10 maanden oud

Vanmiddag naar de HA, ben benieuwd.

Groetjes

Karlijn

Vaak krabbelen ze aan hun hoofd alsof ze jeuk hebben. Als ze veel aan hun oren zitten is dat meestal vanwege tandjes.

Je kunt ook proberen te ruiken bij haar oren, het is vaak een hele vieze geur.

Mijn dochter is nu 8mnd en heeft oorontsteking en slapen was ook een drama. Heeft nu peniciline en begint al wat op te knappen. Slapen gaat ook een stuk beter.

Sterkte

Onze dochter doet precies hetzelfde.

Bij haar komt dit door chronische oorontsteking en verkoudheid.

As woensdag gaan haar neusamandelen eruit, hopen dat dit helpt.

ben benieuwd wat de HA zegt