HELP Wiebelbenen

HELP ik onwijze last van wiebelbenen, wordt er echt gek van :roll:



Heeft iemand misschien nog een tip hiervoor?



Ik kan gewoon niet 5 minuten zitten of liggen maar moet gewoon lopen en zelfs dat voelt soms erg ongemakkelijk

Hier heb ik er altijd wel last van, maar tijdens de zw.schap erger.

Wat het in elk geval erger maakt zijn: noten, cola en chocola.

Maar ook als ik dat niet eet, kan ik ? avonds niet normaal zitten, word er niet goed van.



Ik gebruik voor het slapen gaan vaak een gelei van Weleda: Venadorongelei. Dat is lekker koel en zorgt ervoor dat ik ten minste wel kan inslapen.

Kijk ook even bij dit topic: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=58769&highlight=



Wat bij mij uiteindelijk het beste werkt: 'savonds geen koffie of andere “opwekkende” stofjes (chocolade, teveel suiker, cola of andere prik etc.). Dan voor het naar bed gaan douchen en je benen op het laatst met koud en warm afgewisseld afspoelen (eindigen met koud). Benen masseren met koelende gel en last but not least mijn man vragen om de benen (vooral de kuiten) te masseren. Hoeft niet lang, maar net zo dat de spanning eraf is.



Kost even wat moeite, maar daar heb je ook wat voor :wink:



(Heb echt nachten gehad dat ik huilend op de bank heb gezeten omdat ik niet meer wist waar ik het zoeken moest… zo’n naar gevoel! )