hey meiden,
ik schrijf niet vaak in de huiskamer en al helemaal niet een eigen topic. Maar mijn vraagteken, uitroepteken, apestaartje e.d. zijn allemaal verdraaid…dus apestaartje zit niet meer onder de 2…heel irrie. Wie kan me helpen het weer goed te krijgen. Ik weet dat je iets moet doen, maar wat was dat ook al weer :shifty: :think:
Alvast bedankt voor jullie hulp :-*
alt+shift indrukken
onder in je taakbalk staan 2 letters EN (in jouw geval zal hier NL staan) deze aan klikken en dan Engels aanklikken…
hopenlijk werkt dit…
Even PC helemaal opnieuw opstarten, dat wil bij mij nog wel eens helpen.
Succes, Petri
ctrl + shift tegelijk indrukken.
alt + shift ingedrukt…ff kijken of alles werkt…??? JAAAAAAAAAAAAA :dance: :dance: :dance: :dance:
Bedankt! Vicky!! :-*
@@@@$$$$ hahahah :mrgreen: wat kan je bij zijn, als alles weer normaal doet
haha ik had dat vorige week ook nadat ik het toetsenbord schoongemaakt had. Echt vervelend he, gelukkig issie weer goed bij je!
@kloos wrote:
alt + shift ingedrukt…ff kijken of alles werkt…??? JAAAAAAAAAAAAA :dance: :dance: :dance: :dance:
Bedankt! Vicky!! :-*
@@@@$$$$ hahahah :mrgreen: wat kan je bij zijn, als alles weer normaal doet
Graag gedaan Wordt hier regelmatig gebruikt haha :mrgreen:
Hier sinds gisteren hetzelfde probleem en waar alt en shift of control en shift hier normaliter heel goed helpt haalt het nu niets uit…
Wie helpt???
Naar ‘control panel’ gaan, daar naar toetsenbord gaan en dan de instellingen op Nederlands zetten. Als dat niet werkt even mee spelen, op Amerikaans en dan weer op Nederlands etc. Werkt altijd hier
@Noekie wrote:
Naar ‘control panel’ gaan, daar naar toetsenbord gaan en dan de instellingen op Nederlands zetten. Als dat niet werkt even mee spelen, op Amerikaans en dan weer op Nederlands etc. Werkt altijd hier
Dat heb ik al gedaan! met geen resultaat helaas :think:
@mamy wrote:
@Noekie wrote:Naar ‘control panel’ gaan, daar naar toetsenbord gaan en dan de instellingen op Nederlands zetten. Als dat niet werkt even mee spelen, op Amerikaans en dan weer op Nederlands etc. Werkt altijd hier
Dat heb ik al gedaan! met geen resultaat helaas :think:
He :eh: Das irritant !!! Dan weet ik het ook niet meer … :? :shock: