Help.... welke broeken zakken er niet af??

Hiero loopt een kleine peuter rond… die erg moeilijk is qua broeken! Veel broeken zijn te breed in de taille en zakken dus af :frowning:



Villa happ & mexx zitten soms goed maar ook daar moet ik opletten!



Nu heb ik 2 leuke tuinbroekjes voor meneer… “ik wil niet tuinbroek… past niet behhhhhhh” :roll: Lang leve peuter pubertijd… Hmmm dacht dat jongens makkelijker waren… maar nee hoor :hand:



Met shirtjes is hij erg makkelijk. H&M mt86 zit lekker. En hij is helemaal gek van de “robot” shirtjes



Wat zijn jullie ervaringen?

Zijn er merken die verstelbaar zijn in mt86 & small vallen?

villa happ heeft tussenmaten, maar dat zei je zelf ook al.



hier ook zo’n krielkip

alles zakt af, zeker nu hij weer de lengte in is gegaan en is afgevallen.

alles zit opgerold van onder.



de broeken van pointer kun je verstellen (die ik heb tenminste, ik weet niet of dit met al die broeken het geval is)

is wel wat duurder, maar mooie kwaliteit.

Tigo heeft dat ook altijd…

En dan zijn die stelelastieken wel een uitkomst maar ik hoor tigo wel vaak mopperen dat ze pijn doen in zn heupjes…



Heb deze winter 4 broeken bij c en a gekoct en voor het eerst in zijn leven hoef meneer geen riem om :-). Stoere spijkerbroeken en niet duur ook!!!

de hema heeft veel broeken, waarbij je de taille kunt versmallen dmv elastiek en knopen die er al aan zitten

HIer ook veel van de hema en c&a, puur voor het verstellen van de tailleband.

noppies heeft ook verstelbare taille, salty dog ook (maar gaat pas vanaf 92 volgens mij), pointer



Salty dog is een merk met vrij smalle broeken, vingino spijkerbroeken ook

Zoals al gezegd ( ik kan het dus alleen beamen, ons ventje van 5 jr. is ook supersmal), passen hem alleen de broeken van C&A, en soms die van de Hema ook wel. Maar C&A broeken zijn hier :thumbup: ,



voor de andere kids ga ik vaak naar H&M, maar de broeken daar zijn echt :thumbdown: voor onze zoon van 5jr, wel leuk maar dus te wijd.



Succes

Van Hema heb ik inderdaad een broekje met verstelbare band mt86 maar deze vind ik niet mooi zitten!



Van C&A heb ik de ervaring dat die in baby mode erg breed waren, maar ga toch eens kijken of ik daar iets geschiks kan vinden. Bedankt voor de tips!



Voor jongens heb ik wel gemerkt dat broeken vaak pas verstelbaar zijn vanaf mt92. Tja… daar zijn meneers “pootjes” nog te kort voor :wink:

Vingino valt erg smal.



(je moet er alleen wel van houden)

Vingino en Retour passen hier goed. Esprit en Mexx soms.



HEMA en H&M zijn hier veels te wijd.

Alles is pas vanaf maat 92 :frowning: Hier ook een erg smalletje, maar ook nog eens met broekmaat 80. Binnen loopt ze vaak in een onderbroek, die ook te groot is en dus op haar knieën hangt :roll:

Tuinbroeken kunnen niet meer (waren echt ideaal), omdat mevrouw bijna zindelijk is en een tuinbroek niet zelf uit kan krijgen.

Hier ook een heel smal mannetje.



Draagt altijd Hema broeken, zit over het algemeen altijd knoopsgatenelastiek in dus kun je zover verstellen als wenselijk.

Herkenbaar, idd. Villa Happ en ik vind soms Mexx heel goed. Wibra soms. En Eager Beaver vind ik helemaal :thumbup: maar helaas vind ik dat veel en veel te duur… dus soms een goede 2e hands via e-bay of mp.



Verder vooral nog maat 86 aan terwijl die te kort worden en dus kniekousen of maillots eronderaan.



Verder heb ik bij de hema een jongensriempje gekocht wat best goed werkt als de broeken niet teveel te wijd zijn.



Natas

h en m heeft ook van die verstelbare broeen

Hier bijna alleen maar hema broeken, en dan die met verstelbaar elastiek. Daarnaast heeft ie een elastieken riem die je traploos kan verstellen.

Hier ook een peuter met een kippekontje :mrgreen:



Bij Tim zijn alle broeken te wijd, hoe verstelbaar ze ook zijn. En met een riem zakken ze net zo hard af.

Dusss… heel ouderwets misschien, maar we hebben bretels aangeschaft.

Werkt perfekt. Gewoon onder zijn shirtje, dus je ziet er niets van.

Hier mexx mt 86 en villa happ heeft inderdaad tussenmaten.

Ik doe hem een riem om van villa happ. Verstelbaar met elastiek. Ideaal!

H&M en Hema zijn veels te wijd…

Als ik het elastiek bij de HEMA zo strak mogelijk heb, dan is het echt een hele rare pofbroek en nog vaak te wijd. Bij de H&M zakt ie gelijk van zijn kont ook al zit het elastiek op zijn krapst.



Bretels is ook nog wel een goeie.

Ik gebruik peuterriempjes voor Jurjen zijn broeken…





deze riemjes kun je verstellen zodat je langeretijd gebruik van kan maken…

ik heb er 1 bij de hema gevonden en online zijn ze ook wel te vinden.





zo hoef ik niet een leuke broek laten liggen omdat hij in de taile niet past

ik koop alleen nog maar broeken met verstelbare taille en anders kijk ik echt of ze heel smal zijn als het er niet aan zit.

hier ook altijd een drama met broeken allemaal te wijd.

nu komt het probleem helemaal omdat in lengte 98 een beetje te kort wordt bij ethan en 104 is meteen zo groot en ontiegelijk wijd.