Hoi,
Dit is nu al de zoveelste keer dat het in mijn nek geschoten is, er lijkt op dat moment iets weg te schieten en verga ik van de pijn en het valt me op dat het vaak rechts zit.
iemand hier ervaring mee ?
na fysio gaat het na een aantal keer wel over , maar na een paar maanden is het er weer, wordt er een beetje bang van.
gr mel
heb ik ook…
bij mij de oorzaak… whiplash… ongeluk 17jr geleden.
kan er gewoon elk moment inschieten… heel pijnlijk idd…
Help weer in mijn nek geschoten !
Sorry, moest wel even lachen om de titel.. :lol: :lol: :lol:
Maar wat vervelend zeg! :hug:
Misschien eens een manueel therapeut proberen? Loste bij mij in 5 minuten rugklachten op die ik al járen had.
@Hupsakee wrote:
Help weer in mijn nek geschoten !
Sorry, moest wel even lachen om de titel… :lol: :lol: :lol:
Maar wat vervelend zeg! :hug:
Misschien eens een manueel therapeut proberen? Loste bij mij in 5 minuten rugklachten op die ik al járen had.
Hoi,
Ja ik krijg dan ook die massage,s en dan is het weer even weg, maar ik ben altijd op mijn hoede , ik weet het schiet er zo weer in, wordt er gek van.
ik moet morgen nacht weer beginnen en morgen ochtend naar mijn werk voor een bespreking :?
grrrrrrrrr ik wou dat het eens een keer ophield :evil:
ik ben ook een nekklant (door hypermobiliteit). Bij mij heeft mensendieck/cesartherapie ontzettend
goed geholpen. Zij kijken meer naar de oorzaak vh probleem ipv symptoombestrijding :thumbup:
@Kroes wrote:
ik ben ook een nekklant (door hypermobiliteit). Bij mij heeft mensendieck/cesartherapie ontzettend
goed geholpen. Zij kijken meer naar de oorzaak vh probleem ipv symptoombestrijding :thumbup:
Hoi,
Het gaat nu weer, maar ik ben echt altijd bang, dat het weer gebeurd :shifty:
ik heb BI in mijn zwangerschap gehad en heb nog dagelijks pijn

ik heb gekeken bij hypermobiliteit, men daar zijn wel dingen bij die ik herken, maar het is versterkt, met en na mijn zwangerschap.
ik zie dat mijn dochter ook erg flexibel is, nou zijn kleine kinderen dat toch wel ,maar toch.
zo nu en dan heb ik ook pijn in de koortjes van mijn vingers en dat steekt ook echt …
Tja zal er mee moeten leven, maar die BI is voor ons wel een reden om het bij een kindje te laten :?
Alsof ik mijn verhaal lees Melanie
Ik heb ook snel last van mn handen, kan soms niet eens goed iets snijden
(omdat mn vingers te ver doorbuigen).
Ook Olivia is hypermobiel (kan nog steeds in de kikkerstand) en zij heeft
de afgelopen maanden al 2x een vreselijke nekpijn gehad. Nu ga ik met
haar naar kinderfysio voor haar gestel.
Ik heb een jaar mensendieck gehad en ben er vreselijk van opgeknapt.
Ik zou je echt met klem adviseren te switchen naar mensendieck of cesar
therapie. Fysio hielp bij mij geen drol, alleen achteraf dingen oplossen. Terwijl
mensendieck mij heeft geleerd dingen te voorkomen. Altijd prettig.
Verder doe ik nu pilates (via dvd pilates voor dummies) en ook dat werkt
erg prettig. Het traint je corsetspieren en dat helpt heel goed bij zwakke
banden. :thumbup:
(ik heb 3 1/2 jaar gezegd No way echt geen tweede en nu kriebelt het
toch weer :lol: Maar ik weet nog niks zeker, ik kan mij alles nog goed
herinneren)
Hoi,
Ik stuur je een PB