help wat nu?

Ok na zijn prikken met 4 maanden ging ons zoontje ineens om de2 uur drinken, maar goed dacht komt door de vakantie, andere omgeving enz. Maar thuis ging hij gewoon verder, kort drinken om de 2 uur, sliep vaak ook maar een uur tussendoor.

Nu ging het de laatste dagen wat beter, behalve maandag toen hij zijn prikken had gehad.

Nu dronk hij vannacht om 2.30 & 6.30, sliep daarna door tot 9 uur (doet hij anders nooit) .

Na wakker worden aangekleed en aangelegd, maar na denk een minuutje of misschien iets langer, liet hij boos los, huilen, trappen en daarna heb ik hem dus niet meer normaal aan kunnen leggen steeds voor even dan laat hij los gaat huilen, duimen, op zijn vingert bijten…

Ik word er radeloos van, elke keer als ik denk dat het weer beter gaat, komen we wel weer in een andere crisis (of hoe je het ook wilt noemen )



Ben zo bang dat het nu al klaar is en dat wil ik helemaal niet, dit is mijn 3e kindje, maar de eerste bij wie de bv lukt(e) en zou zo graag minimaal een jaar bv geven.



Wat moet ik nu?

Heeft hij misschien spruw? t Schijnt dat het niet eens zichtbaar hoeft te zijn, ook als je het niet ziet kan hij last hebben.

afgelopen maandag bij cb gevraag toen was er nog niets te zien…

daarnet heeft hij wel gedronken,maar net als afgelopen weken maar erg kort, maar dit keer zonder huilen mopperen e.d…

Zou het de bekende 4-maanden-dip kunnen zijn?