Help! wat kan ik doen?

Hallo allemaal,



Ik heb tips nodig om mijn buikje te verbergen.

Wij gaan dit weekend bij mijn schoonouders op visite, en die mogen nog niet weten dat we zwanger zijn. Ben pas 10 weken ongeveer. Heb nog niet eens een echo gehad (die krijg ik maandag pas 11-7), dus weet ook nog niet of het helemaal goed zit (hoop het wel natuurlijk). Maar mijn buik is nu al duidelijk zichtbaar, en wil ze pas begin augustus verrassen er mee. Het word voor ons de 3de kleine (5de zwangerschap waarvan 3 uitgedragen). dat is waarschijnlijk ook de reden waarom het al zo zichtbaar is bij mij.



Maar kunnen jullie me tips geven hoe ik het een beetje kan verbergen, heb ook al naar wijdere kleding gekeken maar valt allemaal zo veel op. Ben al stevig van me zelf, maar had niet zo’n buik altijd.

Wat kan ik doen, geef alle tips die jullie maar kunnen verzinnen. dank jullie alvast.



groetjes kwebbel

Tuniekje?

Hier ook bij de 3e idd al duidelijk zichtbaar… heb zelfs nog jurkjes gepast voor een bruiloft en vantevoren afgesproken met manlief dat ik het er op aan zou laten komen…



Uiteindelijk had mn moeder wel een vermoeden, maar ze heeft er niets van gezegt, dus zelfs toen ze het hadden over een jurkje wat mijn buikje mooi afkleedde heb ik zitten geinen ‘tja, na twee kinderen is dat wel nodig he’ :mrgreen:



Ze gaan misschien twijfelen, maar mijn ervaring is dat ze het toch niet zeggen, want stel je voor dat ze het fout hebben :wink:



Wat ik op mn werk vaak deed was zo’n shirtje… wijder en dan strak aan de onderkant…

@santos_05 wrote:

Wat ik op mn werk vaak deed was zo’n shirtje… wijder en dan strak aan de onderkant…



Die truitjes droeg ik ook veel aan het begin om mijn beginnend buikje weg te werken :wink:

@Cin. wrote:

@santos_05 wrote:
Wat ik op mn werk vaak deed was zo’n shirtje… wijder en dan strak aan de onderkant…



Die truitjes droeg ik ook veel aan het begin om mijn beginnend buikje weg te werken :wink:




hier ook, en nu ook, om mijn nog niet weg buikje een beetje leuk in de pakken :oops:

Losse vestjes en jasjes?

Ik wilde/moest het toen voor mijn werkgever geheim zien te houden en heb veel met laagjes gewerkt, een vestje, of een langer topje onder een korter truitje zodat er een randje onderuit komt. Dat ‘breekt’ je buik een beetje.

En vooral geen effen kleding.

Voor één dagje is het misschien ook handig zo’n corrigerend shirt ( v.d. Hem@ ofzo) te dragen, scheelt vaak ook een maat.

ik lees mee…

Mensen kijken nu al naar mijn buik…op het werk dan he :slight_smile:

dankjullie voor de reakties, ik ga ze allemaal effe proberen, en hopen dat het niet opvalt dit weekend. Wil toch eerst effe zelf zekerweten dat de zwangerschap goed zit, voor dat ik het ze vertel. Kan het toch niet te lang meer geheim houden. Maar moet zeker tot na het weekend.



groetjes kwebbel

@Fietje wrote:

@Cin. wrote:
@santos_05 wrote:
Wat ik op mn werk vaak deed was zo’n shirtje… wijder en dan strak aan de onderkant…



Die truitjes droeg ik ook veel aan het begin om mijn beginnend buikje weg te werken :wink:




hier ook, en nu ook, om mijn nog niet weg buikje een beetje leuk in de pakken :oops:


:hug: :-*



Komt goed…

He, of heel erg klagen dat je dat je al een week niet gepoept hebt ofzo …

want dan is je buik ook wel wat opgezet.



succes

Niet echt meer nodig nou :wink: maar een sjaal werkt volgens mij ook goed. Collega van me had op het werk een jasje aan en een sjaal om en je zag bijna niks.



Hoe was het?