Onze wasmachine is er vandaag mee opgehouden. Hij pompt niet meer. Vriend heeft ernaar gekeken maar krijgt hem niet gemaakt.
Nu heb ik een aantal vragen (en voor jullie info, het is een zanussi uit 2002, die het altijd heel goed gedaan heeft, de laatste tijd maakte ie af en toe wat herrie en een paar weken geleden deed ie het niet meer, maar toen vond ik een muntstukje erin waardoor ie wrs verstopt zat ofzo):
Is het rendabel hier een monteur voor te laten komen? (ik heb gegoogled maar kan zo geen prijzen vinden)
Zo ja, iemand enig idee wat zoiets ongeveer kost (aan voorrijden? want verder zal het natuurlijk afhankelijk zijn
Zo nee, ik had enige tijd geleden allerlei reclames van de samsung ecobubble, wie kent deze machine en is ie echt zo geweldig?
Nou, ik google ondertussen door, maar jullie ervaringen en adviezen zijn meer dan welkom! :-*
Tja ligt er aan.
Een monteur laten komen kost toch gemiddeld 100 euro…
Het is een wasmachine van 10 jaar en zanussi is niet echt een heel duur merk toch?
Ik denk dus dat je geluk hebt gehad dat hij het zo lag heeft gedaan maar dat ben ik. 8)
Ik zou nog even alles goed schoonmaken, nog een keer naar de pomp kijken en als het er financieel in zit een nieuwe kopen.
Aangezien je een nieuwe wasmachine voor 250 (?) euro kan kopen en deze 10 jaar oud is, is een monteur niet rendabel. De kans dat hij nog 5 jaar mee gaat is nihil natuurlijk, ik zou het er niet op gokken. Ken je geen mannetje die er voor een biertje even naar wil kijken?
Anders zou ik idd toch gaan voor een nieuwe.
hihi, we kennen veel mannetjes, maar voor de wasmachine :think: geloof het niet nee.
Ja hij is idd al 10 jaar oud, ik vond het afgelopen jaren ook super dat ie het nog altijd zo goed deed, was daar ook heel blij mee.
Idd wat je zegt madre, het is maar de vraag hoe lang hij dan nog meegaat.