Help, waar laat ik mijn kind op trakteren (7 jaar)

Onze dochter wordt volgende week 7 jaar en ik heb werkelijk helemaal GEEEEEEEEEN inspiratie voor een traktatie.

Vorig jaar heeft ze op kleine warme croissantjes met een worstje getrakteerd en dat was een enorm succes. Alleen dit jaar… :think: Ik weet het echt niet. Heb al wat zitten google-en, maar kan niets leuks vinden wat niet uren aan voorbereiding kost. :wink:

Wie heeft er leuke ideeen??

Pannenkoekenspiesjes…

Je bakt of koopt pannenkoeken. Die besmeer je met een laagje room en een laagje jam. Oprollen, in stukjes snijden en aan een sateprikker rijgen.

Zelf gemaakte muffins.

Is makkelijk en kost weinig tijd en hier een groot succes!

Of iets gezonds,fruit pennen,met blokjes kaas(of mozzarella)

Die prik je in een door de helft gesneden kool(alu folie erom).

Indy heeft op gezonde stokjes getrakteerd. Druif, cocktailworstje, kaas, poffertje (! vonden ze erg leuk), en dan weer kaas, cocktailworstje, druif. Ik had ze gespiest op een reuze paraplu’tje van de Hema en geprikt in een kool. Het zag er zó vrolijk uit!

Ooooh er zijn zóveel ideeën op internet te vinden, kwam je daar niet uit?

Ik zag ook ergens kleine feestvarkentjes die je uit papier knipt met iets lekkers erbij, die vond ik ook leuk.

Succes met wat het ook wordt!

Vlavlip in doorzichtige plastic bekertjes?

[edt] of was het nou vlaFlip :mrgreen:

Ik zou ook voor de spiesjes gaan. Doen het altijd goed :thumbup:

Leuk kaartje eraan en klaar :thumbup:

@Marieke_5000 wrote:

Ik zou ook voor de spiesjes gaan. Doen het altijd goed :thumbup:

Leuk kaartje eraan en klaar :thumbup:

En nog lekker / gezond ook! :thumbup:

In ijshoorntjes cakejes bakken glazuur erop en parapluutje en je hebt een ijsje

Ik heb laatst op mijn verjaardag voor de aanwezige kids een prikkerkrokodil gemaakt, die stond in de Allerhande van AH. Als je op de website van de AH kijkt en dan bij de recepten zoekt op komkommerkrokodil (ook leuk voor galgje :wink: ) vind je hem.

Heb je een action in de buurt?

Heb hier een grote doos beplakt met mooi papier, gat uitgeknipt alsof het een soort kraampje werd. De klep wel bovenop laten zitten. gaatjes er in prikken, draadjes er door, aan de uiteinden een boterhamzakje met een klein cadeautje er in en klaar is je touwtjetrekkast!

sloeg in als een bom en de juffen blij dat er eens niet op snoep werd getracteerd.

Had er bijvoorbeeld knikkers in, gummetjes, potloden, nou ja, verzin maar.

Heb het meerder jaren achtereen gebruikt.

Dames, bedankt voor het meedenken.

N.y.n.ke vond uiteindelijk de stokjes met fruit en kaas en een worstje een goed en lekker idee en dat hebben we de avond voor haar verjaardag samen staan maken :inlove: . De volgende ochtend in een kool geprikt en mee naar school genomen. Het was een groot succes :thumbup: !