HELP!!! Vraag over samenlevingstest....

Ik heb een vraag.



Komende maandag heb ik een samenlevingstest dus moeten we zondagavond “klussen”.



Nu ben ik donderdag op controle geweest en zag de FA een hoop vocht in mijn baarmoeder. De uitdrijving leek tegengehouden te worden door een vliesje. De FA heeft geprobeerd dit vliesje door te prikken. Nu komt er smerige donkere afscheiding uit. Gelukkig niet voor niets geweest dus deze behandeling, maar ik vraag me nu sterk af of de zaadjes van mijn vriend wel kunnen overleven in deze troep? Mijn afscheiding is nu oudbruin/rood en dus niet hetgeen je normaal zou moeten hebben rond je eisprong. Ben bang dat deze afscheiding de zaadjes dood en deze ronde volledig weggegooid gaat zijn :frowning:



Heeft iemand enig idee of de zaadjes dit zouden kunnen weerstaan?[/b]

Hoi Femmie,



Ik heb eigenlijk geen flauw idee, daar heb ik nog nooit over nagedacht… :think: Je zou zeggen: afscheiding is een lichaams-eigen iets, net als bloed. En er zijn ook mensen die zwanger worden terwijl ze nog ongi zijn, dus ik denk niet dat het kwaad kan. En ik neem aan dat je ook niet in één constante stroom vloeit, dus het wordt ook niet echt weggespoeld. Alleen is het natuurlijk wel erg vervelend als je van die vieze afscheiding en bloedverlies hebt en je klussen “moet”. Wat de samenlevingstest betreft: ze halen een beetje slijm van je baarmoedermond af en dan gaan ze kijken of er ook zaadcellen in zitten. Als dat niet betrouwbaar is met zulke afscheiding, dan hadden ze de test vast niet gepland. Je kunt het altijd even navragen maandag.



Succes!



Groetjes,

Jippie

kan je wel enigzins gerust stellen denk ik

ik heb zelf altijd tussentijdse bloedingen gehad, varieerend van oudbloed naar helder rood met klonters :sick:

en was daar dus ook heel bang voor

volgens de fertiliteits arts kon dit geen kwaad

alleen tijdens het afnemen van de samenlevings test kan het zijn dat ze een vertekent beeld krijgen

maar het gaat niet tenkoste van de sperma kwaliteit



en zie hier ik ben nu dus 40 weken zwanger !!!

en ik ben zooooo ontzettend benieuwd nu hoe ons ventje eruit zal zien :inlove:

Dank jullie meiden. Ik kan me verstandelijk gezien idd wel bij jullie aansluiten (gevoel en emoties gaan daar alleen af ten toe dwars tegenin). Die arts had dat niet gepland als het niet betrouwbaar was geweest en hij zou ook niet voor dit bloedverlies gezorgd hebben als het een evt zwangerschap zou kunnen belemmeren. En idd Joepie, het is geen continue afvloed. Daarnaast heb ik gisteravond voor het allereerst nadat ik gestopt ben met de pil. draderig slijm gespot :dance: !!!

Thx voor jullie reactie. Ik laat het morgen wel weten :-*



Poeizie, succes meis en veel geluk met jullie kleine ventje!

Veel plezier vanavond & alvast succes voor morgen! :-*



Liefs,

Jippie