Ik ging net met Cleo vingerverf tekening maken voor haar papa zn verjaardag maar ze stopte het in dr mond iets sneller dan ik haar kon tegenhouden ik heb het snel met een snoetepoetser van haar tong afgeschrobt maar zou ze nu wat binnen hebben gekregen? moet ik nu de ha bellen?
ze is niet gaan spugen ze zit nu gewoon zoet te spelen
wie helpt mij
…
Aangezien vingerverf voor (kleine) kinderen is bedoeld zal het niet veel kwaad kunnen. Tenzij ze een half potje leegeten natuurlijk . Maar dat zal het geval niet zijn. Als ze er een keertje aan heeft gelikt :sick: zal het niet erg zijn.
bedankt, ik bel toch even de ha maar ik hang al 10 minuten in de wacht, je moet duidelijk geen haast hebben :think:
@Miepel wrote:
Tenzij ze een half potje leegeten natuurlijk. Maar dat zal het geval niet zijn.
nee want ik zat ernaast
ha gehad, die zegt dat het geen kwaad kan, gelukkig maar want ik was toch wel ff geschrokken, voorlopig maar geen vingerverf meer
en dan te bedenken dat als je eten neerlegt ze het NIET in dr mond stopt :wall:
iig bedankt voor jullie snelle reacties :-*
vingerverf kan inderdaad geen kwaad; ze kunnen er hooguit ontlasting met een kleurtje van krijgen door de kleurstof
klein likje kan vast geen kwaad. Overigens hebben ze bij de Hema speciale viltstiften waarvan het inkt niet gevaarlijk is (Jesper zoog eraan, de sufferd) als ze het binnen krijgen.
@essie wrote:
klein likje kan vast geen kwaad. Overigens hebben ze bij de Hema speciale viltstiften waarvan het inkt niet gevaarlijk is (Jesper zoog eraan, de sufferd) als ze het binnen krijgen.
ok dan zal ik die eens halen bedankt :thumbup:
MAaike heeft een keer glitterlijm opgegeten; dat werd mooie poep joh!
zegt dit genoeg???
:shock: haha kimmetje die is goed :lol: