help !!!verkeerde sleutel gekregen voor voeren van dieren.

Ik vind het echt heel raar dat een slotenmaker zomaar een deur voor je opent… Maar goed, dat zal dan wellicht aan mij liggen.

Nou, de moeder heeft wat moeten ondertekenen en haar id laten zien, dus hij heeft hem niet zomaar open gemaakt toch?

Die Slotenmaker zal zeker niet zomaar een deur openmaken.

Haar Moeder heeft haar Id al moeten laten zien en moeten ondertekenen.

Maar dan nog, iemand kan ook een vals id bewijs geven niet :think:



en wat raar alsof ze halsoverkop vertrokken zijn, een konijn , kan niet zonder eten zowiezo…

arme dieren… en jij moest ook heel wat uit de kast halen om erin te kunnen… :?

Ooh gos, mijn zusje heeft ook altijd van die fratsen!

Telefoon vergeet ze standaard mee te nemen op vakantie, soms laat ze zelfs de portemonee op het aanrecht liggen hahaha!



Gelukkig wordt het morgen opgelost!!

Een slotenmaker maakt de deur w.s. open met een pasje! Dit is vorige week zo bij onze buren gebeurd, maar ik geloof dat dit wel alleen kan als de deur niet op slot is gedraaid…

Geloof het of niet, het was nog geen 10 seconden werk en 60 euro armer… kassaaaaa!

@Marda wrote:

@Zeemeermin wrote:
Ooh gos, mijn zusje heeft ook altijd van die fratsen!

Telefoon vergeet ze standaard mee te nemen op vakantie, soms laat ze zelfs de portemonee op het aanrecht liggen hahaha!!




Is ze niet zwanger? :angel:




Whahaha Marda… nu je het zegt… het is wel eens voorgekomen in haar zwangerschap. Herken je het? Maar ze kan nu onmogelijk zwanger zijn en vergeet nog steeds heel veel. Standaard de deur en de autodeur niet op slot, terwijl er al eens ingebroken is en er van de week weer ingebroken is in auto’s in de straat. Blijkbaar hebben ze er nog niet van geleerd :mrgreen: !