help !!!verkeerde sleutel gekregen voor voeren van dieren.

Ik moet de dieren van mijn zusje verzorgen, zij is gisteren vertrokken op vakantie voor 2 weken.

Ze hebben geen adres achtergelaten en haar foon is ook onbereikbaar.

Ik wilde er vandaag naar binnen, maar de sleutel krijg ik er niet helemaal in, dus ik denk dat het een verkeerde sleutel is!!!



Ik weet niet wat ik moet doen.

ander familie lid bellen ???



hebben de buren geen reserve sleutel ?

nee niemand heeft een sleutel



Het is ook een flat van 3 hoog, met een dichte balkon, dus het lukt ook niet om op het balkon te komen.



De sleutel past wel, alleen het laatste kleine stukje krijg ik er niet in, het lijkt alsof er een sleutel aan de binnenkant zit, wat eigenlijk niet kan want hun kunnen alleen via die deur eruit.



Denk dat de woningbouw er ook niet in trapt als ik vraag of ze hem willen openen want ik kan ook zomaar een inbreker zijn of een ongewenst iemand die in huis wil.



Het enige wat ik kan bedenken is de deur intrappen.

Het kan wel dat er aan de andere kant een sleutel zit, want ze zullen toch beiden en sleutel hebben?



Ze hebben geen brievenbus in de deur denk ik, aangezien ze in flat wonen? Anders kan je gaan hengelen…



Als dit niet kan zou ik toch de woningbouw bellen en de situatie uitleggen, je kan die beesten niet 2 weken laten zitten toch? Misschien dat hun nog tips hebben?

nee, dat gaat zeker niet gebeuren dat die dieren zo blijven zitten.

er zit ook geen raampje in de deur?? anders zou je het raampje kunnen intikken?



en dan meteen de glaszetter bellen om het te repareren??



jeetje hopelijk lukt het je om erin te komen…



je hebt helemaal geen idee waar ze de reis geboekt heeft zodat je er via hun achter kan komen waar ze zit??



Lijkt me helemaal niks om voor 2 weken onbereikbaar te zijn wat als er echt iets ernstigs gebeurd :shifty:

ik irriteer me rot aan haar soms.

Ze is zovaak onbereikbaar :evil:

Ze zijn nu naar frankrijk, hebben kaarten voor disneyland en gaan daar naar een huisje in de buurt.

Ze wisten nog niet precies wanner ze dan terugzijn, want misschien plakt ze er nog een paar dagen spanje aan. :roll:



Er zitten aan de zijkant van die glazen blokken, die je vaak in zwembaden ziet.

Denk dat die er niet makkelijk uit te tikken zijn.

contact opnemen met disneyland???



misschien kunnen zij op een of andere manier haar naam omroepen?



Is ze samen met iemand weg?

Misschien kijken of je de andere persoon te pakken kan krijgen?



Die glazen blokken zijn vrij stevig ja denk niet dat je die er zomaar uit krijgt…

ik had zelf ook wel om een adres gevraagd dat je haar kon bereiken anders had ik ook niet zomaar voor die beestjes gezorgd… als er wat zou zijn dat ik haar wel kon bereiken om te overleggen wat te doen…

Zou toch maar eerst de bouwvereniging bellen met je ID/Paspoort zullen ze het toch wel begrijpen. Zeker omdat er dieren in huis zijn.



Zeker nu je je zus niet kunt begrijpen.

Raampje intikken gaan ze sneller denken aan een inbreker, of informeren bij de politie als de Bouwvereniging niks doet.

ik weet niet welke dag zij in disneyland zijn, ze zijn afgelopen nacht vertrokken.



Ik ga zo de woningbouw bellen.

Dan doe ik wel dat ik haar ben. En zeg dat ik mn sleutel kwijt ben.

Voor het geval ze mn verhaal niet geloven.

@Lientjuh wrote:

ik had zelf ook wel om een adres gevraagd dat je haar kon bereiken anders had ik ook niet zomaar voor die beestjes gezorgd… als er wat zou zijn dat ik haar wel kon bereiken om te overleggen wat te doen…




ja, dat had ik moeten doen, maar zoiets verwacht je ook niet.

En ook weet ik niet wat zij kan doen vanaf daar als ik haar kon bereiken.

Misschien sleutel opsturen, dan kan ie in 2 dagen hier zijn. Maar verder …

Nou, ik zou er niet om gaan liegen, als ze id willen moet je weer wat uitleggen… Je bent haar zus, en ze is onbereikbaar. Laat ze bellen, horen hun het ook. Toon je id, heb je dezelfde achternaam?

ik zou gewoon naar euro disney bellen,

en vragen als ze inchekken dat ze jou met grote spoed moeten terugbellen…



om wat voor beesten gaat het eigenlijk?

@stillewater wrote:

ik weet niet welke dag zij in disneyland zijn, ze zijn afgelopen nacht vertrokken.



Ik ga zo de woningbouw bellen.

Dan doe ik wel dat ik haar ben. En zeg dat ik mn sleutel kwijt ben.

Voor het geval ze mn verhaal niet geloven.




dit zou ik niet doen…

@Lientjuh wrote:

@stillewater wrote:
ik weet niet welke dag zij in disneyland zijn, ze zijn afgelopen nacht vertrokken.



Ik ga zo de woningbouw bellen.

Dan doe ik wel dat ik haar ben. En zeg dat ik mn sleutel kwijt ben.

Voor het geval ze mn verhaal niet geloven.




dit zou ik niet doen…




Nee ik ook niet. Je kunt beter gewoon eerlijk zijn.

2 konijnen een vogel vissen en schildpadden.

Ik zou ook zeker eerlijk zijn!!

Als ze er achter komen dat je niet eerlijk was, kom je waarschijnlijk helemaal niet meer verder.

Situatie uitleggen en hopen op een begripvolle medewerker.



Ik zou ook Disney bellen en uitleggen wat er gebeurd is, dan kunnen zij, zonder jou details te geven (ivm privacy), aangeven waar ze wel en waar ze niet mee kunnen helpen. Je weet nooit wat voor service zij kunnen bieden?!



Als je niet verder komt kun je misschien de dierenambulance bellen. Zij kunnen ook adviseren wat te doen. Ze zullen zich toch ook inzetten om die beestjes te helpen.



Pff wat een stress lijkt me, bah. Succes!

eerst de woningbouw proberen. misschien willen ze je er wel in laten met een medewerker van hun erbij, om zeker van te zijn dan je niks steelt. en dan kun je meteen kijken wat er mis is met de sleutel.

een beetje meelevende medewerker moet snappen dat je die dieren niet kunt laten (over)lijden hierdoor.



anders is idd de dierenambulance of zelfs de politie misschien een optie. dat er een agent met je mee naar binnen gaat.

vervelende situatie :hug:

succes!

Raampje intikken proberen elk geval (dan eer terug laten zetten door zetter.

Disney bellen situatie uitleggen, vragen of zij juo kunnen vertellen of ze ingecheckt is (zo ja vragen of hun kunnen doorgeven spoed te bellen) zo nee, vragen of ze alsnog wanneer ze inchecken met spoed te bellen.

Woningbouw bellen, situatie uitleggen en hier ook open en eerlijk over zijn, straks is je zus echt een keer de sleutel kwijt, en geloven ze haar niet, dus gewoon de situatie uitleggen.