Help!! Verhouding AH Groeimelk Standaard 3...

Hoi hoi,



Ik heb in NL een pak Albert Heijn Groeimelk Standaard 3 gekocht en heb de verpakking weggegooid voordat ik de verhouding bekeken had…

Kan iemand mij daar aan helpen?

Ik woon in Denemarken, dus heb niet zelf de mogelijkheid om zelf naar de AH te lopen .

Alvast hartstikke bedankt!!!



Groetjes mama76

Ik kan je er helaas niet aan helpen, maar je kunt eventueel ook even een mailtje naar AH sturen.



Groetjes,

Heleen

Hoi,



Ik neem aan dat die van nutrilon anders is, ik gebruik nutrilon dus…







Gr emlanie

Zit er een schepje bij?

Bij de meeste merken is het 1 schepje op 30 cc water.

Er zit inderdaad een schepje bij. Bij de melk die ik normaal gebruik geldt inderdaad ook 1 schepje op 30 ml :slight_smile: .

@Danielle_M wrote:

Zit er een schepje bij?

Bij de meeste merken is het 1 schepje op 30 cc water.


inderdaad bij de meeste merken, maar niet bij alle. ik zou er dus niet zomaar vanuit gaan.

Owwww… Hmmm, ik wacht nog even hoopvol een eventueel verlossend antwoord af :slight_smile: !

Ik kom morgen bij de AH, ik kan wel voor je kijken? staat op de verpakking neem ik aan?

Hoi hoi, ik zie je berichtje nu pas!!! Sorry voor de late reactie!!!

Dat zou geweldig zijn… Ik neem inderdaad ook aan dat dat op de verpakking staat!!! Alvast hartstikke bedankt voor de moeite :-* :-* :-*

Mocht je het antwoord nog niet hebben/niet kunnen vinden en mocht je vanuit het buitenland 0800-nummers kunnen bellen, dan weten ze misschien bij 0800-0305 (klantenservice van de AH), het antwoord wel? Of je vraag via de website stellen (link)?

180cc water, 6 schepjes poeder

Dus 1 op 30cc



Marco heeft net gekeken bij de AH :wink:

Sorry voor de late reactie… Hebben vanaf zondagmiddag zonder telefoon/internetverbinding gezeten :evil:

Hartstikke bedankt voor de moeite! Helemaal super!

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*