Hoi,
Ik moet vanmiddag naar de tandarts voor controle en nou weet ik dat ze dan ook de controlefoto gaan maken.
Was al een paar keer uitgesteld vanwege zwangerschappen.
Heeft iemand enig idee of dit schadelijk is voor de bv??
Anders wachten ze nog maar even, de tanden en kiezen zitten nog steeds (pijnloos) in mijn mond :mrgreen: .
Alvast bedankt.
Zover ik weet is het niet slecht voor de BV … althans ik maak geen foto’s als ik zwanger ben, maar wel na de bevalling :mrgreen:
Thankx :-*
Is totaal ongevaarlijk…
En ik had geen gaatjes :mrgreen:
Oeh lekker geen gaatjes! :dance: jaloers
Door alle gedonder, gedoe, bevallingen, zwangerschappen, IVFjes een beetje ‘achterstand’ op tandartsgebied :oops:
En zelf ben ik in de eerste week van maart zelfs onder narcose geweest terwijl ik BV gaf. De rontgenplaatjes waren al helemaal geen probleem en ook de BV was daar goed te doen. Ik ben niet al te panisch gelukkig ivm voeden in het openbaar maar ze hadden desnoods een aparte ruimte waar ik even ongestoord zou kunnen voeden. :thumbup:
En hij heeft nergens last van gehad (nu ja na de narcose moest hij 1 xtje een fles HA voeding, maar op een paar slokjes na heeft ie die overgeslagen want het was volgens hem maar ‘nep’ :lol: ) en ikke door de narcose ook erg weinig last gehad op een beetje napijn na! Maar ja wat wil je, wortelkanaal aan een voortand, 9 gaatjes gevuld en alles even super tandsteenvrij gemaakt en 2 (verstands)kiezen getrokken :silenced: