Help!! Vaginale schimmelinfectie

@hendrika wrote:

als je olijfolie gebruikt moet je het bij elke luier verschoning erop doen en verder geen andere zalf gaan gebruiken anders heb je 2 soorten door elkaar en dat kan ook verkeerd gaan. en wel gewone olijfolie niet met wat anders erbij door.

Ze heeft het over een schimmelinfectie he…

Welkom: laat die olie even voor wat het is, alleen schoonmaken met water en verder alleen de zalf en niéts anders smeren, geef dat dan vervolgens even de kans om te werken.

Zéker met schimmeltjes niet met andere dingen gaan dokteren :hug:

Inmiddels een wondermiddel gekregen van de apotheek. De mevrouw die me daar hielp gaf het advies om zinkolie te gebruiken omdat die zonder problemen langs de schimmelcreme gebruikt kan worden. Olijfolie is goed bij lichte irriteerde billetjes, maar niet meer afdoende als ze zo ver open liggen gaf ze aan. Ik ben gistermiddag dus begonnen met de zinkolie en daarnaast dus twee x daags de schimmelcreme en vanochtend was het echt wat rustiger, ondanks dat ze een poepluier aan had. Als ze een poepluier aanheeft en je pakt haar op dan begint ze bij voorbaat al te mopperen. Maar zodra schoon en bij zalven is het meteen weer happy face. Ik hoop dat het vooruit blijft gaan.

fijn om te lezen!

We hebben gewonnen en de schimmelinfectie overwonnen :dance:

Ze is ook al 2 ochtenden niet meer wakker geworden met een hele vieze luier en krijst niet meer alles bij elkaar tijdens het verschonen van een poepluier. :dance: