Help!!! uitslag

Hoi allemaal,



Wie kan mij helpen? Mijn zoontje heeft veel last van uitslag bij zijn mond. de ene dag is het erger dan de andere dag. In eerste instantie dachten we dat het kwam daar een koemelkallergie. Toen we zijn overgestapt op soja producten leek het goed te gaan en de uitslag was zo goed als weg en vanaf gisteravond is het weer hevig aanwezig. Na 2 dagen sojaproducten gebruikt te hebben. Zou het daar van kunnen komen?

Volgens de HA is het van het kwijlen, maar dat doet hij dus zo goed als niet.

Waar kan het aan liggen? En wie weet er een goed smeerseltje tegen?



Alvast bedankt



Heidi

Het lijkt wel wat op eczeem. Gebruik je misschien snoetenpoetsers oid? Daar kreeg Sebastiaan het van namelijk.

Verder zou ik het eerlijk gezegd niet weten. Als hij er geen last van heeft, zou ik er niets op smeren.



Groetjes,

Heleen

Ik poets idd regelmatig zijn mondje af met van die doekjes. :think: Daar zal ik als eerste maar eens mee ophouden!!



Ik heb er nu wat bepanthen opgedaan. Het lijkt me zo’n vervelend gevoel zo op die plaats :think: (niet dat ik veel aan hem merk :shifty: )

Heeft hij toevallig een speen :think:

Alleen in bed en het is er een van difrax, dus niet zo’n hele brede.

dus zo een

Het kan zijn dat zijn speeksel naast zijn mondje loopt en dat hij daar uitslag van krijgt.



Lana is ook difraxgek en zij kreeg het ook.

Yeline heeft precies hetzelfde al sinds ze een paar maanden oud is…

Het kan idd van de snoetenpoetsers… Mijn meiske had ook ineens aan 2 kanten een soort drogeplekjes/eczeem plekjes leek het wel… gestopt met de snoetenpoetsers… lekker vet gehouden en het is over…

als je eens de spenen even uit kookt kijk eens of het dan minder wordt

Calendulacreme uit een tube hielp hier erg goed! Joël heeft het ook gehad, idd goed schoon houden met alleen lauw water en kijken of hij zijn speen als hij slaapt uit zijn mond wil.

Het zoontje van een kennis van mij had dit ook heel erg. Uiteindelijk bleek het door de speen te komen. Nu hebben ze een speciale speen voor hem (ziet er niet uit, maar oke) en het is helemaal over. Die speen die hij heeft kan hij niet vastzuigen, lijkt helemaal van een soort silicone te zijn of zo.

Het is vandaag weer een stuk minder, gelukkig. Ik ben meteen gestopt met de snoetenpoetsers!!



Ferdi, zijn speen kook ik regelmatig uit, dus dat is het probleem niet denk ik.

En hij heeft al vanaf zijn geboorte een speen en tot 2 weken terug geen last gehad eigenlijk :think: Maar ik kan idd wel eens kijken voor zo’n speciale speen.



Soleil, die calendulacreme, is dat die van weleda? Want daar heb ik toevallig een tube van liggen (ooit eens gekregen en tot nu toe nooit gebruikt)



Chantal, ik hoop dat je hier ook wat tips van kunt gebruiken voor Yeline.

@Heidi wrote:

Het is vandaag weer een stuk minder, gelukkig. Ik ben meteen gestopt met de snoetenpoetsers!!



Ferdi, zijn speen kook ik regelmatig uit, dus dat is het probleem niet denk ik.

En hij heeft al vanaf zijn geboorte een speen en tot 2 weken terug geen last gehad eigenlijk :think: Maar ik kan idd wel eens kijken voor zo’n speciale speen.



Soleil, die calendulacreme, is dat die van weleda? Want daar heb ik toevallig een tube van liggen (ooit eens gekregen en tot nu toe nooit gebruikt)



Chantal, ik hoop dat je hier ook wat tips van kunt gebruiken voor Yeline.




Ik heb de calendulacreme van VSM altijd. Maar als calendula ook in de Weleda zit verwerkt (ken het merk niet) dan zou dat net zo goed moeten werken! Succes ermee!

Anoek heeft ook een tijd zoiets gehad…Die kwijlt ook enorm !

Wij zijn sowieso gestopt met haar gezicht na het eten schoon te

maken met snoetepoeters en dat leek opeens te helpen.

(of dat het precies was weet ik niet, maar ik gebruik nu gewoon een

schone natte washand voor haar gezichtje na het eten

en dat gaat :thumbup: )