Help.....uitgekomen spinnennest in huis!!

Werkelijk overal in mijn keuken zitten babyspinnetjes…om de haverklap zitten er overal webjes en spinnetjes. Ik haal ze steeds weg maar ik kan er niet tegenop.

Heb vanmorgen maarliefst 21 spinnetjes weggehaald…en nu kijk zie ik er alweer 9 zitten…en het breid zich uit…vanaf mijn keuken komen ze steeds verder mijn woonkamer in. Net hingen er ook 11 in mijn lamp boven de eettafel…en zo is het al de hele week!

En nu zijn ze klein en vind ik het niet eng…maar straks zijn ze groot!!!

En ik word helemaal gek van al die webjes overal! Mijn god, wat kunnen die beestje webben maken zeg :shock: Die beestjes zijn nog geen 3 mm groot, volgens mij werken ze samen…

Iemand ervaring???

vlooienspray ( honden vlooien) kopen en sprayen zoasl aangeven in hoekjes en kieren ook…

wel beetje duur en milieubelastend maar thelpt voor die dingen, weet je waar de nest zich bevind ?

erg naar, ik moet er niet aan denken die gore beesten ,

:shifty:

succes er mee

Hier in Zwolle kun je dan de rova bellen, die doen ook ongedierte bestrijding als wespennesten en mierennesten onder je huis. Maar ook voor spinnennesten in huis.

Is zoiets niet bij jullie? :think:

Ik heb wel eens op de radio gehoord dat er spinnen-mannetjes-in-witte-pakken zijn net zoals voor wespennesten. Vooral in nieuwbouwwoningen schijnen veel spinnen te zitten. Moet dus wel zoiets zijn om je huis spinnenvrij te maken.

http://www.arlaservices.nl/schoonmaak/pers.htm

Ik heb geen idee waar het nest zit of zat…moet haast wel de keuken zijn omdat ze daar echt het meeste zitten…ik heb geen idee of er hier in de buurt zoiets zit…

Ik ga het eens met die vlooienspray proberen. Maandag moet ik de hele dag werken, dus kan ik 's ochtends voor ik de deur uit ga de boel platspuiten en ben ik erg benieuwd wat ik aantref als ik thuis kom!!

Moet ik wel ff kijken hoe lang je je huis niet in mag na het sprayen…misschien is een werkdag wel tekort :think:

@Sis wrote:

Ik heb wel eens op de radio gehoord dat er spinnen-mannetjes-in-witte-pakken zijn net zoals voor wespennesten. Vooral in nieuwbouwwoningen schijnen veel spinnen te zitten. Moet dus wel zoiets zijn om je huis spinnenvrij te maken.

http://www.arlaservices.nl/schoonmaak/pers.htm

Dat doen wij ieder jaar…ons huis spinnenvrij laten maken. Maar dat is de buitenkant. En we merken wel dat we daardoor veel minder spinnen binnen zijn, maar nu is er dus toch een stelletje binnengekomen!! Of ze waren al binnen en hebben elkaar nu getroffen…

@Joepie! wrote:

Dat doen wij ieder jaar…ons huis spinnenvrij laten maken. Maar dat is de buitenkant. En we merken wel dat we daardoor veel minder spinnen binnen zijn, maar nu is er dus toch een stelletje binnengekomen!! Of ze waren al binnen en hebben elkaar nu getroffen…

Ik bedoelde ook de binnenkant. Bestaat echt. Kan je niet bellen met degene die je buitenkant doet, om advies te vragen voor de binnenkant?

@Sis wrote:

@Joepie! wrote:

Ik bedoelde ook de binnenkant. Bestaat echt. Kan je niet bellen met degene die je buitenkant doet, om advies te vragen voor de binnenkant?

Ja, dat kan ik inderdaad ook ff doen…moet ik eerst ff naar de buurman lopen, want hij regelt het altijd voor iedereen tegelijk! Geen idee wat het tel. nummer is!

joepie ik bedenk me net het vlooienspuk is giftig , let wel op je kindertjes die rondkruipen even naar informeren meis

hopelijk ben je snel er af , ik zou er echt krieels van krijgen , slapelozen nachten :shifty:

Ik zag van de week in de winkel een lokdoos voor spinnen, moet je ergens neerzetten, misschien is dat iets??

Als ik er nog eens kom zal ik eens kijken hoe het heet en van welk merk.

Vanmorgen kwam ik beneden en er was op mijn keukenraam geen cm te vinden waar geen web zat! Het leek wel of we luxaflex hadden, maar dan van spinnenweb!

Ik heb werkelijk ieder plekje, gaatje, randje, echt iedere vierkante cm in huis gezogen…

Dus ik ben benieuwd wat ik morgen aantref als ik beneden kom!

hoi hoi

ik heb laatst de tip gehoord azijn gewoon schaaltjes azijn neerzetten op de plek waar de spinnen zijn schijnen ze niet tegen te kunnen

groetjes nathalie

Heb vandaag geen spinnetje gezien!!! Dus mijn stofzuigactie heeft goed geholpen!!! Maar dat kon ook haast niet anders…ben nog nooit zo lang bezig geweest met de stofzuiger als zondag!!

nee geen ervaring met een spinnennest in huis. Heb er ooit een op het balkon gehad en dat weggespoten met water!

Sterkte met je spinnenjacht.