Help trouwboekje kwijt

Wat nu :mrgreen:

Is het van belang bij de aangifte? Ivm erkenning kindje?

We hebben de zolder opgeruimd en hem ergens goed opgeborgen maar weten nu niet waar :wall: :wall: :wall:

Las al wel op internet dat later bijschrijven altijd nog kan aaaah ik loop al de hele ochtend te zoeken maar kan hem gewoon niet vinden.

Nee, je moet je paspoort mee nemen…

Een trouwboekje zegt sowieso niet zoveel meer. Je krijgt hem niet standaard met trouwen, je kunt hem kopen, maar is niet verplicht. wij hebben het gedaan omdat we het wel leuk vonden staan, zeker als we kinderen zouden krijgen, maar meer ook niet :slight_smile:

nee, die heb je niet meer nodig.

Wij hebben geen eens een trouwboekje maar zijn wel getrouwd. :wink:

Thx ladies :mrgreen: scheelt een gestress :mrgreen: dacht dat die verplicht was :oops:

@littlewonder wrote:

Een trouwboekje zegt sowieso niet zoveel meer. Je krijgt hem niet standaard met trouwen, je kunt hem kopen, maar is niet verplicht. wij hebben het gedaan omdat we het wel leuk vonden staan, zeker als we kinderen zouden krijgen, maar meer ook niet :slight_smile:

Wij vonden het idd ook ‘gewoon leuk’.

En nu met de namen van onze 4 heren erin is die extra leuk om te zien :inlove: .

Dus gewoon rustig dat boekje zoeken na de geboorte en dan alsnog jullie jongste ventje erbij in laten schrijven bij zijn grote broers en zus.

Oh balen zeg als je hem niet kunt vinden.

Is idd niet verplicht maar wij vonden het ook mooi om te hebben. Met sierletters en de hoofdletter ook nog in het rood.

(jaja koste wel 2,nogwattus bij het aangeven :lol: )

Maar staat zo mooi, zijn naam bij ons in het boekje :inlove:

Je hoeft je kind toch niet te erkennen als je getrouwd bent? Of bedoel je bijschrijven in het trouwboekje gewoon… ? Ik dacht dat dat voor de leuk was min of meer

Bijschrijven is voor de leuk. Wij hebben ook indertijd gekozen voor wel een trouwboekje en daar staan ook alle kids in straks. Ik bewaar hem dus ook bij ons trouwalbum dan weet ik altijd waar ie is. Ken mezelf opruimen kan ik soms ook te goed. :wink: