HELP>>> titel liedje

Hoihoi…

Anne en haar vriendinntje komen hier en roepen dat ze het liedje ‘masa’ of ‘masta’ willen horen. Nou echt geen idee waar het over gaat. Het zou een engels talig liedje ziojn en er wordt ook iets in gezongen van: woesie woesie woe mata…

:shifty: Iemand een idee?

Klinkt erg leuk als de dames het zingen, maar ik ken het echt niet :silenced:

klinkt mij als: http://www.youtube.com/watch?v=x_M9vuUfBrQ

kan die het zijn? al is het geen engels,…

succes met zoeken.

Jaaaaaa, ze zijn helemaal blij hier dat is het liedje :dance:

Super bedankt :thumbup:

(tja, engels met 6 en 7 jaar is ook nog niet zo makkelijk, alles wat buitenlands kliinkt wordt nog als ‘engels’ betiteld lijkt het…hahaha)

haha het engels had mij absoluut niet in de goede richting gestuurd… al ken ik het nummer wel :lol: .

Haha ik moest zo lachen om dit stukje van je :lol:

@mama van anne wrote:

er wordt ook iets in gezongen van: woesie woesie woe mata…

Ja ik dacht ook gelijk aan dit liedje. En ik vind het ook een super leuke plaat :dance: :dance: :dance:

Ik dacht ook meteen aan dit liedje. Heb het liedje zovaak gedraaid dat Siem er heerlijk van in slaap valt :lol:

Trouwens: als ze aan mij vragen, zing eens na zou het ook raar eruit komen :oops: :lol:

Nou, ik heb m net gedownload, een hele CD van de zanger. Ik moet zeggen:

Heerlijke muziek :dance:

Ik geniet er echt van al heb ik geen idee wat hij zingt.

Kan me voorstellen dat de kids dit ook leuk vinden, al baal ik ervan dat Anne meer nummers kent in dat opzicht dan mama :oops:

(nu ik het een paar keer gehoord heb kan ik het ook niet anders nazingen…hahaha)

Dit zingt ie:

Nossa, nossa

Assim você me mata

Ai se eu te pego

Ai ai se eu te pego

Delícia, delícia

Assim você me mata

Ai se eu te pego

Ai ai se eu te pego

Sábado na balada

A galera começou a dançar

E passou a menina mais linda

Tomei coragem e comecei a falar

etc… :mrgreen:

Vertaling (door google translate):

Onze, onze

Dus u mij doden

Oh, als ik zal zorgen dat je

Ai ai, als ik zal zorgen dat je

Delight, vreugde

Dus u mij doden

Oh, als ik zal zorgen dat je

Ai ai, als ik zal zorgen dat je

Zaterdag in de club

De menigte begon te dansen

En nu het mooiste meisje

Ik vatte moed en begonnen te spreken

Ehhhh, dus het gaat over een meisje in de kroeg die die wil versieren o.i.d…?

Lekkere vertaling in het begin :? :lol:

Tja, dat is zo fijn eraan dat wij het niet verstaan, lekker laten ‘meezingen’ denk ik maar.

Wel leuk om idd te hroen dat het over versieren etc gaat…de lente is begonnen :lol:

het liedje gaat erover dat hij dat meisje wil ''pakken ‘’

( vertelde mijn braziliaanse vriend)

:wink:

Ik vind het echt een vreselijk nummer. Als 1 van de weinigen denk haha. Ik irriteer me mateloos aan die lelijke kerel die zich heel wat vind :oops:

@Mam van 2 wrote:

Ik vind het echt een vreselijk nummer. Als 1 van de weinigen denk haha. Ik irriteer me mateloos aan die lelijke kerel die zich heel wat vind :oops:

Ik vind het ook een vreselijke nummer… Dat dit in Nederland beluisterd wordt :roll: K*tnummer :sick:

Ik vind het een heerlijk nummer :mrgreen:

En ik heb begrepen dat het gewoon over sex gaat… een mooi meisje in de club die hij idd even wilt “pakken”…

gelukkig versta ik het niet…anders vond ik het niet zo’n leuk nummer denk ik

Tis gewoon een heerlijk zomers liedje vind ik :mrgreen:

Ik had ook al zo’n idee dat het over sex ging. Je ziet ook die beweging in de clip. Zo met je handen/armen naar achteren en dan je onderlijf naar voren. als jullie begrijpen wat ik bedoel :mrgreen:

Maar vind het gewoon een leuk vrolijk nummer.

geweldig liedje . ik kon hem al.

Maar een paar weken terug liepen we van school naar huis loop me dochter opeens te zingen"lisa lisaa""

ik zeg is dat een nieuw liedje ja zeg ze bleek dit liedje te zijn :mrgreen:

@Mam van 2 wrote:

het liedje gaat erover dat hij dat meisje wil ''pakken ‘’

( vertelde mijn braziliaanse vriend)

:wink:

Die kerel is lelijk ja haha !

maar het liedje is lekker swingend !

zet er een leuk deuntje onder en mensen zingen alles mee. :mrgreen:

Het gaat de kinderen vaak niet om de inhoud van het liedje.

althans de jongsten niet. Hier hebben ze het liedje gebruikt voor de viering op school. Groep 6, 7 en 8 compleet met dans zoals in het échte clipje.

En de jongsten lekker mee dansen op eigen ritme en gewoon lekker uit hun dak gaan op het "feest"nummer.

Was een gezellige boel.

Ik vind het een lekker nummertje om te horen, tekst zegt me dan weinig. Wendy kent de tekst wel ( 10 jr) en die kijken er heel anders tegen aan als wij volwassenen zo’n tekst inteprreteren.

Ik heb er vandaag weer een paar keer naar (moeten :wink: ) luisteren en ik blijf het een lekker nummer vinden. Als dan de zon naar binnen schijnt krijg ik echt zin in de zomer, jammer genoeg wordt het weer weer wat minder, maar ja, wat we hebben gehad nemen ze ons niet meer af. :dance:

kinderen beseffen idd echt niet zo snel wat ze zingen, vooral niet in een andere taal

K3 en nick en simon zijn ook niet zo onschuldig en kinderen kennen hun liedjes ook erg goed.