help: stickerresten op het raam

Help!

De jongens hebben in een enthousiaste bui stickers op de ramen van de schuifdeuren geplakt…

Nu heb ik ze er wel afgekregen, maar de plakresten (en soms ook een stukje sticker zelf) krijg ik er niet af.

Wie heeft DE tip voor mij?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Willy

Stickerverwijderaar? Acceton? Nagellakremover?

Met (olijf)olie kreeg ik de aangekoekte plakband resten van mijn keukenkastjes.

Misschien helpt dat ook bij de stickers?

@aapie wrote:

Stickerverwijderaar?

die heb ik dus gisteren gekocht in de supermarkt, maar blijkt voor kleding te zijn…

Ben het nu aan het laten intrekken met gewoon ruitenreiniger, lukt wel aardig geloof ik…

Kinderen :angel:

nagellakremover.

Heb serieus een flesje van dat spul in de gereedschaps/ kluskast staan :lol: .

De kamer waar wij nu slapen was eerste de kamer van de oudste en die had ook stickers op het raam… die zouden verwijderbaar zijn… eh ja nou wel met heul veul moeite.

Maar de ramen zijn schoon hoor, wij hebben geen Bob de Bouwer op onze slaapkamer :mrgreen: .

Geen aceton! Want daar verniel je volledig je kunststof mee, dat vreet in!

Voor sticker-en lijmresten kun je het beste wasbenzine gebruiken. Gewoon wat op een stukje keukenpapier doen, wrijven en dan gaat het er zo af. En dat kun je op elke ondergrond gebruiken.

@Jippie wrote:

Geen aceton! Want daar verniel je volledig je kunststof mee, dat vreet in!

Voor sticker-en lijmresten kun je het beste wasbenzine gebruiken. Gewoon wat op een stukje keukenpapier doen, wrijven en dan gaat het er zo af. En dat kun je op elke ondergrond gebruiken.

het gaat in dit geval om glas/ ramen he.

Lampolie gebruiken, het vliegt er af!