Help, sms 9696

Help mij…

Door mijn enthousiasme vorige week heb in plaats van naar het Q-music nummer, naar het nummer 9696 gesmst. Nu krijg ik elke dag sms-jes terug. Soms sex-gerelateerd, soms ook gewoon onzin.

Ik wil er natuurlijk van af omdat ik heus ook wel begrijp dat elk ontvangen bericht mij bakken met geld gaat kosten.

Ik heb al gegoogeld, en daar zie ik meerdere mensen die dezelfde fout hebben gemaakt, maar op hun vragen komt helaas nog geen antwoord…

Weet iemand hoe ik mij van deze sexservice kan afmelden.

Ik vind het echt niet leuk…

(trouwens slimme service want ze reageren inhoudelijk op wat je zegt. Je krijgt gewoon antwoord en er worden vragen gesteld. Net alsof je met een vriendin zit te sms-en…)

Ik raak er helemaal beroerd van… :cry:

en helpt het ook niet om stop te smsen naar dat nummer?

pffffffff jarej terug heb ik dat ook eens gehad en ik heb geloof radar of kassa aangeschreven en die stuurden een lijst terug met hoe ik me kon afmelden,helaas voor jou heb ik die lijst niet meer.

Maar je zou ze misschien even kunnen mailen of bellen.

En idd het kost klauwen met geld al die smsen terug elke keer :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Succes en hoop dat je er snel vanaf bent :pray:

Dat heb ik net gedaan en ben benieuwd.

Ik heb al her en der gelezen dat bij veel services dat niet meer helpt omdat ze een heel specifiek woord vragen…

Idd STOP smsen?

Ik snap dat je daar niet vrolijk van wordt! :evil:

Ik ben even gaan googlen en ik ben dezelfde vraag meerdere malen tegen gekomen, maar geen antwoord :frowning:

Wel heb ik dit gevonden: http://www.smsafmelden.info/smsdiensten/?Status_ID=0&Service_Shortcode=9696&Search_Term=&Service_Description=on&Service_Keyword=on&Service_Name=on&Organisation_Name=on&submitSearchForm.x=1&submitSearchForm.y=1&submitSearchForm=zoeken

Er staat een website en een e-mailadres bij, misschien dat je daar verder mee komt. Sterkte ermee! :hug:

Irritant (en je moet waarschijnlijk gewoon betalen voor die sms-jes die je ontvangt :evil: ).

Inderdaad gewoon proberen om stop te sms-en naar dat nummer. Vaak werkt dat zo bij die sms-services (of hoe je het ook noemen wilt)

Succes!

Stop klopt…

http://www.smsafmelden.info/smsdiensten/9696/speeddating.html

Ik vond dit op Google…

Het maakt zo te zien ook uit of je hoofdletters gebruikt.

wil je ervanaf???

STAP 1: Dan SMS je help naar9596 .

Je krijgt dan een keyword bijvoorbeeld fun1 of pop6 terug gesmst.

STAP 2: SMS je keyword bijvoorbeeld fun1 STOP of pop6 STOP naar

Je krijgt dan een bericht terug dat je bent afgemeld.

JIPPIEEEE eindelijk ben je ervan af!!!

EDIT ik zie dat dit voor nr 5858 is en dat is een ander dienst

ow wat vervelend zeg hoop dat het snel over is

Heb net op SMSafzeggen.nl gekeken en het volgende gevonden:

Mocht de afmeldcode niet in de onderstaande lijst staan, dan kun je je altijd afmelden door ‘[KEYWORD] UIT’ of

‘[KEYWORD] OFF’ te sturen naar de juiste shortcode.

Ben je het keyword vergeten en kun je deze nergens vinden? Een SMS met het bericht ‘STOP’ wil bij de meeste SMSdiensten

ook uitkomst bieden!

Helaas staat 9696 er niet tussen.

Succes!

9696 staat er wel tussen,

http://www.smsafmelden.info/smsdiensten/9696/speeddating.html

Na het zoeken ook nog op het woord speeddating klikken…

Of even je provider bellen, zij kunnen het vaak ook uitzetten, of jou het juiste woord geven

Jullie zijn geweldig hoor…Ik had ook al gezocht maar zag tussen de bomen het bos niet meer…

Ik hoop dat Kaar gelijk heeft. Ik heb stop al gesmst en nog niets terug gekregen…

Zag ook hoeveel het kost :shock:

Hopen jullie voor mij dat dit werkt?

En? Heeft het geholpen?

Ik hoop het voor je :pray:

Liefs Janneke :-*

bij sommige moet je off smsen.

Dus als stop niet werkt dan moet je even off proberen.

Of je vraagt het gewoon even, want ze antwoorden toch gewoon op de vragen die je stelt?

@Janneke1976 wrote:

En? Heeft het geholpen?

Ik hoop het voor je :pray:

Liefs Janneke :-*

Tot nu toe nog niets gehad :pray:

Als ik morgen niets heb gehad dan heeft het geholpen… :smiley:

Ik hoop voor je dat je er nu vanaf bent.

Ik heb vandaag niets gekregen en ik denk dat ik er vanaf ben :pray: :dance: :pray:

he gelukkig ben je er nu vanaf!

Geniet van de rust :wink: