Help slapen!

Nou na veel wikken en wegen ga ik hier mijn verhaal en tevens vraag maar posten. Mijn kindje is een wijs wakker ventje, die vanaf de geboorte al niet echt veel sliep overdag. Alleen de eerste maand sliep hij overdag standaard een paar uurtjes, niet dezelfde tijden maar hij sliep :wink:

Ik denk dat hij nu 2 of 3 maanden lang al niet echt pverdag slaapt, ja alle hazelsapjes van 10 minuten of soms 20 minuten bij elkaar opgeteld 1 a 2 uur?

Maar sinds de prikjes vorige keer, eind februari, slaapt zoonlief helemaal niet meer door, ik begin een beetje radeloos te worden wat ik ermee kan doen. Hij meld zich keurig om de 3/4 uur snachts en dat terwijl hij lekker 8 uur of meer sliep snachts.oh ja hij krijgt nog steeds volledige borstvoeding.

Vandaag heeft ie bijvoorbeeld nog niet geslapen overdag… Ja af en toe na de voeding 5 minuten maar als ik beweeg wordt ie meteen al wakker , beweeg ik niet wordt ie na10 minuten vanzelf wakker.

Ik dacht altijd dat babietjes veel sliepen? En overdag lekker bij te kunnen slapen :stuck_out_tongue:

Kan ik er iets aan doen of is t gewoon afwachten? Heb ik gewoon zo’n wakkere baby? :mrgreen: :lol:

Na 3 maanden doen ze alleen hazeslaapjes. En zo kan het wel 10 x op een dag zijn bij wijze van… Dus wat jouw zoontje doet is heel normaal :wink:

En doordat ie hazeslaapjes heeft is omdat ie s’nachts goed slaapt!

Ik legde Yari wel altijd in bed. Dan had hij alsnog zijn rust, en viel hij vaker wel goed in slaap zodat hij echt aan zijn rust kwam.

Anders heb je ookeen kans dat hij overprikkeld wordt namelijk, maar dat verschild natuurlijk per kind :wink:

Bedankt meiden!

Cin. Dat heb ik ook meerdere malen geprobeerd, maar hij gaat zooo overstuur huilen dat ik hem uiteindelijk toch telkens weer moet gaan halen en dan valt ie ook niet meer op de arm in slaap en is dan weer klaarwakker, dus kies nu juist voor zijn rust om hem af en toe een hazeslaapje op de arm te laten doen.

Mariiyelle, ja ik denk ook wel dat hij genoeg nachtrust krijgt, nu ik nog :wink: Haha, wil gewoon weer graag dat hij doorslaapt zoals een maand geleden, vanacht was t weer raak, om 4 uur en rond 7 uur moest ik er weer uit.

Ruun had dat ook zo rond de 3- 4 mnd… sprong zeg ik :?

Daarna kon i opeens een hoop meer… en sliep weer normaal

Hmmzz :think: Zou ook nog kunnen, hij ontwikkeld ineens erg hard, op zij draaien, veelbeter dingen vastpakken, kletsen… Gisteren sliep hij ook wel erg onrustig, lag naast me op bed en werd dan huilend ‘wakker’ moest hem troosten en toen viel die weer in slaap dus duidelijk moe… Nou ja hoplijk is t een sprong en slaapt ie binnenkort weer fijn door , hij is inmiddels al 4,5 maand :shock: Dus hopelijk met 5 maanden wel goed :pray:

rond 19 weken schijnt er een sprong te zijn…

Ruun had die alleen eerder of niet met 19 weken…