Help! Slapeloze nachten!

ik ben moe,moe,moe,moe :zzz: :zzz: :zzz: :zzz:

Dit was nu al de 5e nacht dat Laura heel slecht slaapt.

Ze wordt meestal tussen middernacht en 1u wakker. Ga haar dan haar tutje geven,aai over haar bolletje en leg ze terug neer.

Ze blijft dan af en aan huilen,meestal laat ik haar zo doen tot een uur of half drie. (ga wel elke 15 mins haar terug ff neerleggen,aaitje geven en tutjeā€¦)Maar dan rond half 3,3u ben ik het gehuil wel beu dus neem ik haar bij me in bed. MAar ook dat helpt niet. Ze is gewoon klaar wakker. Na nog een uur naast mij liggen woelen (ze is dan wel stil) leg ik haar uiteindelijk terug in der eigen bed. En dan gaat ze weer een half uur tot een uurtje tekeer (af en aan huilen).

Dus ik ben al 5 nachten 3 tot 4u in de weer om haar weer te laten slapen.

Meestal rond 4u,4u30 is het eindelijk stil en dan slaapt ze tot een uur of 9,9u30ā€¦

Mijn energie is wel op aan het gerakenā€¦Iemand tips?

Geen tiosā€¦ Wel een knuffel. Zeer herkenbaar, moet al vanaf dat hij twee maand is veel snachts eruitā€¦

Fase !!



Hier zijn we er gelukkig net een klein weekje vanaf.

Het heeft 3 weken geduurd, ze wilde niet meer alleen in slaap vallen. We lieten haar dan in slapen samen met 1 van ons in ons bed. Naderhand was dit ook niet meer goed, want het wegsluipen had ze elke x door. En ging er 1 van ons gewoon vroeg met haar naar bed. Ze sliep dan in haar eigen bedje, en 1 van ons gewoon met een matras er naast. De laatste week ging het weer redelijk en kon ze gewoon zonder ons in slaap vallen, wel kwam ze dan 's nachts en dan kropen wij weer ernaast op een matras. En uiteindelijk begon ze steeds later te komen afgelopen week, en slaapt ze sinds een kleine week weer alleen in haar bed.





Heeeeeeeeeel erg vermoeiend, al een keer naar de hap geweest om oortjes te laten controleren in de nacht.

Geen tiosā€¦ Wel een knuffel. Zeer herkenbaar, moet al vanaf dat hij twee maand is veel snachts eruitā€¦

lastig he het is idd vaak een fase

hier zitten we er ook weer middenin sinds vorige week



:hug:

Yep, en wij zitten er ook weer eens middenin (inmiddels een week) :evil: ! Alleen ben ik dan niet zwanger en Nina is maximaal ā€˜maarā€™ 2,5 uur aan het rommelenā€¦ Steeds weer even oppakken, kalmeren, terug in bed, slapen, 10 minuten later weer hetzelfde :wall: .

En dan ben je gesloopt de volgende dag!!!

Wij zitten nu vanaf september voor de 3e keer in zoā€™n fase en vandeweek ontdekte ik een achterste kies erbij. Haar wangetje had ze ook kapot gebeten dus ik ga er vanuit dat het door die kiezen komt :think: .

Nog 3 kiezen te gaan en dan hebben we ze allemaalā€¦ maar ondertussen verlang ik naar een goede nacht :zzz: !



Succes in elk gevalā€¦ :hug:

omdat ik ook aan de weƃĀ«enremmers zit en ik merkte dat ik echt mijn rust nodig heb (want ook mijn buik werd weer onrustig) had ik ze gisteren naar mijn schoonmoeder gebrachtā€¦En wat denk,eigenwijs snollebolletje heeft heel de nacht aan 1 stuk geslapen :evil: :evil: :lol: :lol: :roll:



Hoop dat de fase nu dus voor bij is :pray:

Faseā€¦ Ben blij dat we ervanaf zijn :lol:

@Petatje wrote:

had ik ze gisteren naar mijn schoonmoeder gebrachtā€¦En wat denk,eigenwijs snollebolletje heeft heel de nacht aan 1 stuk geslapen :evil: :evil: :lol: :lol: :roll:



Hoop dat de fase nu dus voor bij is :pray:




Volgens mij spreek je dan niet meer over een ā€œfaseā€, maar eerder over gewenning.

Ik denk dat, wanneer je haar uit bed haalt, het alleen maar moeilijker voor haar wordt om zelf weer in slaap te leren vallen.

Als ze bij oma is en wel doorslaapt, dan denk ik ook dat het gewenning is. Daarbij ben je zelf niet zoals je anders bent en dat merkt ze denk ik ook. Hier was dat in ieder geval wel zo.



Ik zou haar niet oppakken en uit bed halen, maar steeds (als ze huilt) om de x minuten even naar haar toe gaan en dan troosten, knuf geven en weer weggaan. Of in jouw geval: hub laten doen :angel:

Hier nu al 2 weken aan de gang, maar mr slaapt wel bij ons in bed, dus is de keuze erg makkelijk. En gewennig, ik denk het niet hoor, want bij opa en oma word hij er sneller uitgehaald dan bij ons en daar slaapt hij ook aan 1 stuk door :smiley:

Hier werkt het drankje van Sleepzz Junior heel goed, heel veel onrustige nachten gehad, maar gaat nu super!

Zeker een aanrader!

We hebben ook zoā€™n beetje 2 jaar wisselende nachten gehad, maar nu gaat het goed!

Ja! Dat drankje heb ik vorige week ook gehaald en de slapeloze nachten zijn echt minder geworden :thumbup: !

Vandeweek was ze wel een keer wakker vanaf 6.00 uur maar 's nachts is ze niet meer zo lang wakker.



En verder heb je nog rescue junior (maar daar ben ik niet mee bekend) en VSM heeft ook nog ā€œKindivalā€ voor een goede nachtrust.



Dus Petatje, hup naar de drogist :wink: !

Kindival hier ook geprobeerd, maar geen succes, er is ook iets van Valdispert, maar geen ervaring mee.

Het werkt hier nog steeds fantastisch.

We zijn begonnen met 3x daags, maar ondertussen al afgebouwd naar 1x daags, dus wie weet stoppen we er na dit flesje wel weer mee.



Zeker de moeite waard om te proberen hoor.

Wij hebben het ook, onze dame heeft onstoken oren.

1 van ons slaapt naast haar op een matras op haar kamer.

Mocht het slechte slapen zo blijven als ze weer beter is. (ze heeft nog nooit doorgeslapen), dan overweeg ik een combi-sleeper, haar lekker in een bedje naast ons bed. dan kan ik haar snel troosten en hoef ik niet iedere keer mijn bed uit. Bij de oudste liet ik haar altijd in haar bed, maar bij de 2e heb ik er echt de energie niet meer voor.