help raad gevraagd!

hoi meiden,

ik heb eens een vraagje! ik heb een erg regelmatige cyclus die begint rond de eerste van de maand (kan een dag schelen). ben de 12de “onvoorzichtig” geweest. ik heb nu last in mijn onderbuik die wat lijkt op “harde buiken” maar dan heel lichtjes natuurlijk, wat samentrekken van de baarmoeder, en dat houdt dan even aan. mijn borsten worden ook veel harder. zou het kunnen dat ik zwanger ben??? heb normaal nergens last van als ik ongi moet worden. maar kan het zijn dat ik nu al “voel” dat ik zwanger ben??? bovendien heb ik al 3 dagen hoofdpijn (heb ik anders nooit).

heeft iemand raad? zou het zo vroeg al kunnen dat ik het “voel”?? en wanneer kan ik juist testen???

alvast bedankt!!!

ook is het net of er een bruisbal in mijn baarmoeder zit, het borrelt en maakt vreemde geluidjes… :think: :think: :think:

spannend bellenblaasje je kan best eerder zoiets voelen. succes.

eh, tja :think: Dat is nog niet eens een week geleden? De symtonen zou natuurlijk wel kunnen.

Een test lijkt mij nog een beetje vroeg. Dat wordt toch geadviseerd om op of na je NOD te doen.

harde buiken? Je bedoelt waarschijnlijk een ongi gevoel? Dat zou overigens ook de eisprong kunnen zijn.

Ik heb het af en toe eventjes ook de afgelopen 2 of 3 dagen, mijn eisprong komt er dan (hopelijk) ook aan.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

worden je borsten dan ook hard als je je eisprong hebt???

Hee meis!

Zat even te neuzen op het forum en zag je vraag. Inmiddels ben ik bijna 20 weken zwanger, maar de week voordat ik ongi moest worden (dus een week na de eisprong) heb ik mijn eerste bandenpijn al gehad. Daardoor begon bij mij toen de hoop enorm te groeien. Aangezien ik dat soort “krampen” nooit eerder gehad had.

Uiteindelijk bleek het raak.

Maar :think: … Niet om je te ontmoedigen, ik heb er in totaal 13 rondes over gedaan en weet dat je lichaam je vies voor de gek kan houden.

Hopelijk voor jou is het dit keer raak. Ga voor je :thumbup: .

Liefs en :-* ,

Shirley