HELP. pen op leren stoel

hoe krijg je pen van een leren stoel??? (tis een creme lederen stoel)

DUSTY ontvetter van de wibra

Balpenvlekken:

Bij balpenstrepen of vlekken neemt u een kommetje met wat melk en een schone doek. Wrijf hiermee over de vlek tot deze verdwenen is. Even naspoelen met lauw water.

Inktstreepjes van balpen op kleding: onmiddellijk inwrijven met koffiemelk! Gegarandeerd zijn de inktstreepjes verdwenen.

Balpenstrepen op uw leren bank gaan eraf met alcohol. Wel eerst proberen op een stukje leer dat je niet ziet, bijvoorbeeld aan de onderkant. Van een bezoekster van onze site kregen we ook de tip dat eau de cologne in plaats van alcohol een prima vlekkenverwijderaar is.

Een en ander van opoe veenstra site.

Succes.

witte wondersponsjes!

Groene zeep vloeibaar onverdund ??

Inktstreepjes van balpen op kleding: onmiddellijk inwrijven met koffiemelk! Gegarandeerd zijn de inktstreepjes verdwenen.

maar krijg je daar geen vetvlekken van?

Als het echt niet lukt, heb je bij de drogist, bouwmarkt en in sommige supermarkten van die kleine flesjes (ik weet het merk niet), met schoonmaakspul voor allerlei verschillende doeleinden. Er is er ook een voor balpen&inktvlekken.

@GroeneVrouw wrote:

maar krijg je daar geen vetvlekken van?

Als het echt niet lukt, heb je bij de drogist, bouwmarkt en in sommige supermarkten van die kleine flesjes (ik weet het merk niet), met schoonmaakspul voor allerlei verschillende doeleinden. Er is er ook een voor balpen&inktvlekken.

Vlekkentovenaar heet dat.

Is heel goed spul, heb ik ooit balpen mee uit een witte jas gekregen.