hoi.
onlang ben in bij de geny geweest.die wist mij te vertellen dat ik enkele dagen na zijn bezoek een eisprong ging hebben en 14dagen moest wachten.zo gezegd zo gedaan maar ik had maar één dag mijn maandstonden.ik kan daar toch niet op voortgaan.terug gebeld naar de dokter hij zegt doe es een test het kan zijn dat je innesteling bloed verloor .ik dus een test gedaan negatief .wat moet ik nu doen ondertussen heb ik ovaluatietest gekocht nu vraag ik mij af mag ik voort gaan op die éne dag bloeding en wat als het postitief kleurt moeten we dan dezelfde dag klussen ?
Bij een ovulatietest kun je het beste die dag en de dag erna klussen (er gebruik van maken dus).
Ik weet dat als je helderrood bloed hebt, dat dat de eerste dag van je ongi is. Dat het 1 dag duurt, heb ik geen ervaring mee (vind mijn ongi van 4 dagen al kort ).
Het kan innesteling zijn geweest, maar dan moet je zeker 14 dagen na je eisprong wel een positieve test hebben. En de innesteling gebeurd rond de 5-7 dagen na je eisprong (gemiddeld) dacht ik.
Dan is er nog een kleine kans dat je 1 van de late testers bent. Dus dat je pas na enkele weken een positieve zw.test hebt.
Tja, moeilijk hoor. Succes ermee, en hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid.
Gr. Nienke