HELP ONZEKER!! Ineens niet meer misselijk en borsten slapper

HELP ik ben de hele week misselijk geweest en me borsten deden pijn nu werd ik vanmorgen wakker en ben niet misselijk en me brosten zijn minder gespannen die grote harde schijven zitten er nog wel maar ze lijken wel slapper.

IK BEN ZO BANG DAT HET MIS IS!!

krijg pas over 2 weken een echo!!

:hug: He bah meid daar kun je van schrikken ja…

helaas zit er niets anders op dan afwachten ben ik bang… Succes ermee :-*

me borsten lijken nu al wat voller misschien maak ik me wel te druk maar dat komt omdat je op het forum zoveel dingen leest over vrouwen die een miskraam krijgen.

@bianca&? wrote:

me borsten lijken nu al wat voller misschien maak ik me wel te druk maar dat komt omdat je op het forum zoveel dingen leest over vrouwen die een miskraam krijgen.




Ja meis, daar kan je behoorlijk onzeker van raken, al is het gewoon wel de realiteit, heb het zelf ook 2x mee moeten maken helaas.

De eerste weken zijn gewoon cruciaal voor de rest van de zwangerschap en daardoor blijven ze enorm spannend.

Probeer je wel gewoon lekker te genieten? Positief blijven he! :slight_smile: Het zit vast goed!

Het zegt niet altijd wat hoor…je kunt je ook op en top zwanger

voelen met alles d’r op en d’r aan en dan kan het ook mis gaan.



( en bijvoorbeeld na een miskraam of m-a blijven de hormonen nog wel een week in je lichaam rondzweven)

net een aanvaring met toilet gehad :sick: was ik nog nooit zo blij mee geweest :dance:

zit wel goed ik maakte me gewoon veelste druk

Fijn dat het onzekere gevoel weer wat weg is, lijkt me niet fijn om bang te zijn dat het mis gaat.

@bianca&? wrote:

net een aanvaring met toilet gehad :sick: was ik nog nooit zo blij mee geweest :dance:

zit wel goed ik maakte me gewoon veelste druk




:hug: Niet druk maken hoor! Komt helemaal goed met jou! :slight_smile:

Het is begrijpelijk dat je onzeker word als je ineens niet meer misselijk ben of je andere kwaaltjes zijn verdwenen.

Maar aangezien je toch weer ziekig ben geworden wil ik je adviseren om toch maar zoveel mogelijk te genieten van de momenten dat je je goed voelt :wink:



Ik heb deze zwangerschap ook dagen gehad dat ik totaal niet misselijk was en andere dagen hield ik niets binnen.

Dat maakte me ook weleens onzeker, na de eerst echo was dat minder.



Succes meid en het komt heus goed :hug:

hoi bianca wat leuk dat je zwanger bent, ik heb een tijdje meegeschreven

met de augustusstoppers :slight_smile:



zelf ben ik de eerste 8 weken niet misselijk geweest, wel wat last van mijn borsten gehad, maar pas na die 8 weken werd alles erger.

Ik snap je onzekerheid goed hoor.

maar als je geen buikkrampen hebt en geen bloedverlies dan zal het vast allemaal goed zitten.

Je kan altijd als je ergens zorgen over maakt naar je vk bellen.

Dat gevoel kan ik me heel goed voorstellen! Gelukkig ben je inmiddels alweer binnenstebuiten gekeerd, haha :sick:! :hug:

Probeer je niet te druk te maken, zolang je geen bloedverlies heb is er weinig aan de hand.



Ik had destijds ook dat mijn “klachten” rond de 8ste week afnamen en met 12 weken in volle hevigheid terug waren.



Geniet van je zwangerschap!

Gefeliciteerd met de zwangerschap en meid niet teveel zorgen proberen te maken. En heel herkenbaar hoor met al die verhalen hier dat je soms ook denkt o jeeeeeeeeeeeeeeeee.

Maar betreft je verhaal ineens niks meer voelen qua borsten en niet meer misselijk. Hoort er gewoon bij. Ik heb dat zezlf ook gehad.

Meid genieten nu hoor!!!

Niet teveel zorgen maken hoor! bij mijn eerste zwangerschap had ik in het begin nergens last van! later kreeg ik wel veel last van maagzuur, nu heb ik tot nu toe ook nog nergens last van, hopelijk blijft dat zo :wink:

dank jullie wel allemaal voor de lieve woorden!!