Help ons te kiezen!

Zoals jullie kunnen zien ben ik aardig hoogzwanger… alleen hebben we nog een probleem met de meisjesnaam.

We komen er niet uit, we vinden onderstaande namen allemaal leuk maar er kleeft aan iedere naam wel een nadeel voor de een of ander.

Dus… wat zouden jullie doen?



Demi en …?

Heb voor Kyra gekozen.



Klinkt erg leuk bij Demi (vind ik dan 8) )

ik vind lynn het leukste

Ik vind Kyra de leukste naam en het mooist bij Demi passen.

Ik vind Kyra helemaal niet bij demi passen (haha wat kunnen smaken toch verschillen) Ik vind Nina het leukste maar dat is voorkeur me dochters middelste naam is ook Nina dus logisch. Maar, Lynn & Mila vind ik ook erg leuk.

Lynn is hier de keuze…mooie naam en past mooi bij die van Demi

Ik ben voor Mila gegaan… Vind hem leuk omdat de eerste twee letters de laatste van Demi zijn…

Ik hou wel van passende namen, daarom gaan wij voor Benthe bij B’Elanna…



Muts, succes!!!

Demi en Luna :inlove:

Ik heb voor Lynn gekozen, vind het een mooie naam en ook naar mijn idee mooier bij Demi passen

Ik vind Nina het mooiste passen bij Demi.



Zit trouwens met hetzelfde probleem…rijtje namen waar we niet uit kun nen kiezen. Elk apart kunnen we wel kiezen maar dat komt niet overeen :roll:

Kyra… Als er ooit een zusje komt voor Kaylee wordt dat waarschijnlijk ook een Kyra :wink: :inlove:

Kyra is cool 8) :inlove: :inlove: :inlove:



(maar ik vind het dan mooier met een I)

Hmm. Ik heb nog geen stem uitgebracht. Weet het zo 123 niet, wat ik in jou plaats zou moeten kiezen :think:



Misschien komt het ook wel een beetje doordat ik vast de reacties van anderen ben gaan lezen en toen het helemaal niet meer wist.



Wat mij wel opvalt is dat bijna alle namen eindigen op een a. Misschien dat ik het daarom ook wel moeilijker vind om iets bijpassends bij Demi te vinden. Vind dat eigenlijk niet zo passen. Geen idee waarom, want rijmen of hetzelfde klinken vind ik ook niet dat het moet.



Zucht…



Oh misschien weet ik het al waarom het niet bij elkaar past.

Demi, klinkt en is kort

De namen eindigent op een a, zijn ook kort, maar klinken lang (snap je mij een beetje? ik zit ook maar vol hormonen)



Wat dat betreft zou ik dan voor Lynn gaan. Klinkt ook lekker kort :wink:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

:think: Poll ingevult en zie dat Nina nu het hoogste scoort.



Demi en Nina. Zit wel allebei een i in en de m en de n klinkt erg hetzelfde.

Vind die 2 namen idd ook wel bij elkaar passen.



(al ben ik mij zeer bewust dat ik beïnvloed wordt door wat anderen zeggen)



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Ik zou voor Nina gaan…

ik ook, want zo heet mijn nichtje… die op mijn verjaardag geboren is en een heel mooi meissie is!!!

trouwens wel toevallig, want mijn zusje had ook mila op haar verlanglijstje, haha

oohh lastig muts ik vind al die namen mooi hahaha



toch kies ik ook voor nina die vind ik wel lief klinken bij demi

Muts ik ga voor Lynn.



Succes met kiezen!



Petra

Ik zou Mila kiezen :inlove: