Help nog 3,5 week

Ik begin me inmiddels wel een beetje kriebelig te voelen.

Ik heb nog zo’n 3,5 week tot mijn uitgerekende datum en we hebben nog steeds geen naam! :wall:



We komen er met zijn tweeën gewoon niet uit…

We hebben alles al geprobeerd ook beiden lijstjes maken, doorstrepen etc…



Hopelijk hebben jullie wellicht nog leuke ideeën?? :pray:



We zoeken een korte meisjesnaam, liefst Iers/Engels/Amerikaans

Maar ik sta open voor alle suggesties hoor!

De naam van onze zoon is Iers en begint met een L



Namen die inmiddels o.a al zijn afgevallen: haily,tes,noah,Lynn,Liz,Luna,fay, faith,summer,hope,silver

Lynn is toch een heule mooie naam :mrgreen: :inlove: :wink:



ik ga meedenken

Liz

Evy

Fay

Vindt ik leuke namen, succes met de laatste loodjes

Euhm…

  • Liv
  • Iva
  • Ava
  • Mae
  • Mia
  • Alice/ Ellis
  • Mila
  • Katy/Katie
  • Hanna(h)
  • Gaby

@Karin: dat vondt ik ook maar vriend lief vindt hem te populair en hoort hem te vaak zegt ie :wall:



@Robin: de namen die jij opnoemt had ik al neergezet als afgevallen :wink: op evy na maar zo heet de dochter van een vriendin al :evil:

weet niet precies hoe je het schrijft, maar in de klas van onze oudste zat een Ceris (je spreekt het uit als Kerris zeg maar).



Haar vader komt uit ??? en spreekt ook van dat geweldig onverstaanbare niks met Engels van doen hebbende taaltje :lol:



Vind het zelf een ontzettend leuke naam om te horen (maar weet dus echt niet hoe je het schrijft, dus daar heb je geen dr*l aan). Komt waarschijnlijk ook omdat het gewoon een ontzettend leuk meisje is.

Erin?



Hier was de naam ook pas definitief toen ze al geboren was en ze vroegen hoe ze heette, tot die tijd hadden we er nog 2.

Erin :inlove:



Ava

Britt

Chloe

Jill

Cailin

Cairin

Catlin (kun je er altijd nog Lin van maken als roepnaam ;))

Chiara/Ciara

Claire

Elin

Emma

Enya

Evi

Falon

Ismey

Jayda

Jenna

Jill

Jillian

Joan

Joy(ce)

Kayla

Kiera

Kionah

Lauren

Lily

Maeve

Mare

Megan

Mila

Nevaeh

Niamh

Norah

Sienna

Taylor

Zoe

brittany

mooie naam en die hoor je nooit

mijn dochter het zo

Megan?

Geen zorgen. Zodra je je kleine meisje ziet, dan weet je het ineens :thumbup: :-*

Gwen

Gina

Niahm/Neve

Jill

Skye

Ella

Lily

Zoe

Jada/Jade

Mia

Holly

Erin

Eve

Olivia

Joy



weet niet of er wat tussen zit… Lastig he bij mij was het ook een hele bevalling maar we zijn er uit! Zal vast goed komen bij jullie!!

Amy? of hoor je dat ook te vaak?



Nienke

Livy? :inlove:

Katie :stuck_out_tongue: Haha…





Lastig he?!

Jenna of Janae? Britt?

Ava :inlove:

Wij hadden pas de nacht voor de uitgerekende datum de namen gekozen dus je hebt nog even.

Ik moest ook meteen denken aan Amy…

Hihi en dat terwijl je maar 1 naam hoeft te verzinnen. Maar ken het hoor, wij hebben nu net 2 weken de jongensnaam…opeens kwam ik hem tegen.

Op een gegeven moment wil je hem alleen hebben he…zal ook nog even voor je nadenken.