HELP!!! Niet meer willen eten?

Swen is ruim een half jaar en ineens wil hij niet echt meer eten… Hij at altijd:

7.00 pap

10.00 fruit (heel potje)

12.30 1/2 boterham en fles

15.00 rijstewafel en sap

17.00 groente

19.30 fles



Maar de laatste dagen wil hij amper eten en daarvoor heeft hij tot 2 keer toe s’avonds zijn hele avondeten en fles uitgespuugd…



Hij eet nu de laatste dagen:

7.00 pap

10.00 fruit (1/2 potje)

hele dag niks meer, ook geen fles…

19.00 fles



That’s it… Hij wil geen brood, tussen de middag ook geen fles, alleen een beetje sap (40 cc), geen koek, geen wafel, helemaal niks…

Groente wil hij ook helemaal niet meer



Hij poept veel en dun…



Verder is hij gewoon heel vrolijk, alert en heeft geen koorts…



Komt dit vaker voor of moet ik me zorgen maken??

:think:



Wel Nicolai eet de laatste dagen ook niet zoveel wie anders… maar heeft wel geen dunne pamper …



sorry meid ik kan je niet helpen, even naar de dock… mischien een virusje?

ohhh hemeltje zeg…wat naar da swen zo slecht eet.



is het geen sprong waar hij inzit of een fase??



liefs nathalie

Hoi,



Wat vervelend dat hij zo slecht eet.

Het eerste dat ik dacht was een buikgriepvirusje, dat heerst.

Tommy heeft het een paar weken geleden ook een paar dagen gehad ( hij kreeg alleen de borst en die weigerde hij en spuugde alles uit, maar verder vrolijk en alert ).



Hopelijk gaat het snel weer over!



Groetjes Suzanne en

Hi meiden,



Ik denk ook dat het een virusje is… André ligt nu ook ziek op bed… Vanmorgen heeft Swen de fles gedronken en bijna een heel potje fruit… Wel weer zijn bedje moeten verschonen door de diarree… Maar ik denk dat het de goede kant op gaat!! Bedankt voor het meedenken!

Swen krijgt volgens mij ook z’n 3e tandje en zit ook in zo’n spring ding…

Alles bij elkaar denk ik??



xxx

Sterkte met Swen :hug: denk dat het een combi van is als ik het zo lees, hoop dat hij gauw weer is opgeknapt.



Yeline heeft vorige week bijna niet gegeten… ze weigerde bijna, als ik dr 1 broodje in kreeg op de hele dag was het veel, drinken wou ze gelukkig nog wel.



Bij haar zat uiteindelijk dr hele darmen verstopt en doordat het pijn deed hield ze dr poep tegen en had ze veel pijn…

Denk idd virusje. Hou in de gaten dat ie nog wel wat blijft drinken, en plasluiers blijft hebben. Risico van uitdroging is bij die kleintjes groter dan bij volwassenen. Bij twijfel HAP bellen. Verder gewoon uitzieken…

Dikke :hug: voor 'm!