Help, nachtbraker

Mijn lieve, geweldige zoontje had al na twee weken genoeg aan een voeding per nacht. Tot de laatste tijd, toen werden het er twee, werden het er drie en vannacht kwam meneer van half elf tot kwart voor twaalf, om drie uur, om vijf uur, om zes uur en om half acht… Het zal er wel bij horen, maar zijn er moeders die hetzelfde meegemaakt hebben en houdt het ook weer op (liefst een tijdje voor zijn 18e :inlove: )

Ja, hier! Ons meisje sliep al erg snel 6 uren achter elkaar door, en dat werd steeds meer. Tot… ik weer aan het werk ging, met 4 maanden. Toen kwam ze 1, 2 of 3 keer per nacht… We hebben van alles geprobeerd om dat weer om te buigen, en uiteindelijk is dat ook gelukt. Maar ik vermoed dat dat niets met onze pogingen te maken heeft :eh:

Het gaat dus over!! Ik heb regelmatig op het punt van instorten gestaan, bijvoorbeeld toen ik na een nacht van 2 uren slaap een klas trof die ik op dat moment niet aankon. Toen heb ik echt staan janken na schooltijd, ik TROK het niet meer. :?

Dus… :hug: Ik kan je eigenlijk geen goede tips geven om het ‘op te lossen’. Wat ik wel merkte, en nu nog steeds, is dat Leonie een stuk beter in haar vel zit als ze een hele nacht slaap pakt. Als ze een keer wakker wordt 's nachts, dan weet ik dat de dag er op ook ‘lastig’ wordt.

misschien zijn het regeldagen? rond 3,5 maand wilde alex een paar nachten achter elkaar ook opeens s nachts drinken. Ik heb gewoon gevoed en na een paar nachten was het weer over.

Succes ermee en hopelijk is het snel weer over en krijg je zelf weer wat meer slaap!

Ja, hebben we ook gehad. Balen! Gaat weeer over, maar bij ons duurde het wel 2 maanden. Als het een paar regeldagen geduurd heeft, kun je misschien proberen of hij zonder voeding ook weer wil gaan slapen. Het hoeft niet per se honger te zijn dan…

nou hier precies hetzelfde…heeft 2 weken geduurd hij sliep daarvoor al wel “door” en vannacht: :dance: doorgeslapen…dus het aat wel weer over :pray:



**klopt ondertussen even af op hout :wink: **

Het gaat hier op en af, meneer had zijn prik gehad en het was weer lekker een keer, toen weer twee keer en vannacht dus weer vier keer… Volgens mij komt het ook omdat ik zo moe ben dat ik hem niet lang genoeg laat drinken na keer twee. Hopelijk wordt het snel weer beter, want ik voel me zo’n familie van de dweil.



Issie, is het bij jouw nog steeds ok?



Lena, volgens mij is het gewoon honger, meneer is een megadrinker vanaf zijn geboorte. En ik denk eerlijk gezegd dat ik de energie niet heb om uitgebreid andere manieren te gaan proberen. Met drinken weet ik dat het me maximaal twintig minuten kost, als ik dat vol kan houden, wat me dus te vaak niet lukt.