HELP!! moet 110 cc voeding maar drinkt nooit meer dan 80cc.

hallo

onze nikki is morgen 11 dagen en moet dus 110 cc voeding we moeten doorgaan tot 120 en daarna wachten tot cb ophoogt

maar ons meisje drinkt tot 80 cc endaarna stopt ze je krijgt er niks meer in.

ze slaapt goed en is gewoon verzadigd na 80 cc.

wat moet ik doen?? kan niets doen naar mijn gevoel.

iemand ervaring mee??

:-*

is trouwens friso 1 licht verteerbaar

gewoon 100 aanbieden en kijken waat ze drinkt. drinkt ze niet meer dan 80 en is ze tevreden, prima… elk kindje is anders en sommige kindjes hebben met minder genoeg…

Als je het aanbied en je laat je kindje drinken wat ze willen komt het vanzelf wel goed… je kunt het er moeilijk in gaan proppen…

Mijn meiden hebben altijd zelf mogen aangeven hoeveel ze wilde drinken uit de fles… ik ben van mening dat ze dan beter leren luisteren naar hun lijfje en dat dat een goede basis is voor later.

dank je :-*

Sluit ik me helemaal bij aan :thumbup:

Als ze niet meer wil en het verder hartstikke goed doet, niet moeilijk over doen.

Groetjes,

Heleen

Gefeliciteerd met je dochter !

Gewoon aanbieden, wilt ze niet meer, is niet erg.

Bij Quinten was het ook zo, van de CB en kraam kreeg ik ook vaak te horen dat ik zoveel moest geven, maar vaak dronk hij dat niet eens leeg.

Dus gewoon doorgaan zoals je het doet, zolang ze maar drinkt is het goed !

Succes :thumbup:

Ieder kindje doet het weer anders.

Thijmen die dronk alles wat je hem aanbod bijvoordbeeld, maar zijn zusje zit nu nog maar op 5 x 150 cc meer wil ze echt niet drinken.

Ze groeit er goed op dus geen probleem.

Anders eens op het cb kijken wat ze gegroeit is, dan zie je dat het gewoon goed gaat.

niet te druk om maken. Die hoeveelheden zijn richtlijnen. De een eet meer dan een ander. Kijk ook maar naar een volwassen mens hoeveel verschil er tussen zit.

Als ze goed aankomt, en lekker allert is zou ik die regeltjes lekker naast me neer leggen.

Fenne drinkt ook veel minder dan dat ze eigenlijk zou "moeten"volgens de richtlijnen van t consultatiebureau. Maar ze groeit goed en is tevreden. Het cb zei ook: niet druk om maken het zijn maar richtlijnen. Fenne is gewoon niet zo’n grote eter. Elk kindje is verschillend. Ze geven vanzelf wel aan wanneer ze genoeg hebben.

Maar in t begin was ik daar ook onzeker over hoor. Maar nu ik merk dat ze goed aankomt ben ik gerust!

Hier ook. Shane zou volgens de richtlijn van het cb 5 x 150 moeten drinken maar ik ben al blij als ik 130 erin krijg. Vorige keer bij cb geweest en toe kreeg ze nog 5 x 120(=5 x 135) en ze groeit als kool of we er pokon in deden :lol: of bijvoeding hahahha nou echt niet ze groeit super is alert en lekker aanweig :smiley: Nu krijgt ze van mij de ene fles 120 en de andere 130 en dan komt ze ook aan de 700 op een dag en dat is voor haar genoeg :smiley:

Dus geen zorgen hoor :wink:

heyyy

joh je zegt zelf al dat je meisje verzadigd is dan is het toch prima

zolang haar frontanel niet in valt(is een teken van te weinig vocht)

is het goed.

ik lees dit topic nu pas. Hoe gaat het er mee?

Mijn kereltjes redden amper 70cc en zijn een maand oud. Ze doen het er prima op, dus ik vind het best :thumbup: