Afgelopen woensdag had ik een positieve zwangerschapstest, heel licht maar zeker een streepje.
Woensdagavond had ik wat bruinverlies en zag ik de bui al hangen. Hier bleef het bij tot donderdagochtend, toen ook een beetje helderbloed. Hele dag verder geen bloed of bruinverlies gehad tot vrijdagochtend, toen begon ik meer te bloeden.
Gisteravond ben ik grote stolsels verloren wat mijns inziens het vruchtje/zakje of hoe je het ook kan noemen bij een zwangerschap van denk ik 4 weken.
Momenteel vreselijk buikpijn en ook net best wel weer grote stolsel verloren.
Het verbaasd me nogal dat ik zoveel stolsels verlies.
Dus nu mijn vraag aan de dames die een prille miskraam hebben gehad, hebben jullie ook stolsels verloren en dat een aantal keer. ( best grote ook )
Thnx voor de antwoorden.
Ja, hier ook stolstels van verschillende grootte. Het is helaas heel normaal bij een mk. De buikpijn hoort er ook bij.
Ik wil je heel veel sterkte wensen meis. :hug:
Jep, hier ook.
En het bloedverlies duurde een hele week!
Sterkte ermee :hug:
Jeetje, dat had ik niet verwacht, dacht dat het een op een "gewone menstruatie " zou lijken maar dan wat heftiger bloeden…dat van die stolsels en zoveel had ik echt niet verwacht, ik dacht er gisteravond namelijk vanaf te zijn, na dat verlies bloedde ik nauwelijks, alleen vannochtend dus steeds weer stolsels en buikpijn. :?
Hè, dat ook nog. Hopelijk wordt het snel minder.
Heb er zelf geen ervaring mee, mijn miskraam leek op een menstruatie die qua dagen langer duurde.
Hey Marieke,
Wat naar zeg!
En ja die stolsels en buikpijn horen er helaas bij.
Veel sterkte meid.
Hier ook stolsels en rugpijn (na een bevalling weet ik dat dit lichte rug weeën zijn geweest)
Bloeden heeft een week geduurd, de impact van de MK vééééééél langer
Heel veel sterkte meid! :hug:
De impact is idd veel langer, heb nog ups en downs van de miskraam in augustus, die was natuurlijk ook vele malen heftiger dan deze maar toch.
ik wil je even een :hug: geven
weet gewoon niet wat te zeggen…ik hoop écht dat het geluk eens een keertje aan jullie kant staat :hug: :-*
Ik snap er niks meer van, stolsels verloren, 1 ochtend flink buikpijn gehad maar bloedverlies verder op 1 dag na minimaal.
Vandaag nog maar een test gedaan omdat ik zo misselijk blijf en had gehoopt dat hcg mijn lijf wel uit zou zijn, ben immers maar zo kort zwanger geweest.
Maar, de test is nu dus duidelijker dan woensdag en donderdag :think:
HCG hoort toch minder te worden?
Ik ga morgen maar eens in overleg met de ha.
lijkt me wel…misschien zit je kanjer er nog “gewoon” :shifty: :-*
Nou dat denk ik niet hoor, als ik zie wat ik aan stolsels ben kwijtgeraakt, maar maakt me toch wel onzeker, ik wil door en had gehoopt op een negatieve test.
Woensdag en donderdag was de test niet te fotograveren zo licht, nu wel op foto te zien al is het in echt nog duidelijker…
@Marieke1978 wrote:
Ik snap er niks meer van, stolsels verloren, 1 ochtend flink buikpijn gehad maar bloedverlies verder op 1 dag na minimaal.
Vandaag nog maar een test gedaan omdat ik zo misselijk blijf en had gehoopt dat hcg mijn lijf wel uit zou zijn, ben immers maar zo kort zwanger geweest.
Maar, de test is nu dus duidelijker dan woensdag en donderdag :think:
HCG hoort toch minder te worden?
Ik ga morgen maar eens in overleg met de ha.
Het hcg-gehalte wordt tijdens een zwangerschap in snel tempo hoger.
Met testen maak je jezelf alleen maar gek op dit moment. Ik snap het wel hoor, ik heb zelf een aantal miskramen gehad en je blijft dan toch testen.
Je moet het wel in de gaten houden. Bel morgen de ha, want het hcg zal als het vruchtje helemaal uit je lichaam is, snel af moeten nemen.
Als dat niet zo is dan moet er verder gekeken worden.
Die stolsels zijn normaal helaas en vaak heftiger van bij een normale menstruatie.
Sterkte…!
Thnx Lydia,
Ik had het idee dat ik het vruchtje zaterdag kwijt was, en dus ook gehoopt dat HCG minder zou zijn maar lijkt nu dus meer.
Ik bel idd ff met de ha, want baart me toch een beetje zorgen aangezien bloedverlies verder heel minimaal is geweest op 1 dag na.
Misschien beetje smerig vraagje, maar leken de stolsels op trosjes besjes? Kan het niet anders omschrijven, sorry :oops:
Het hcg-gehalte is niet van de een op andere dag uit je lijf, dat kan wel een weekje duren. Het mag alleen niet stijgen als het mis is. Als je ernstige pijn krijgt aan één kant van je buik dan moet je direct gaan bellen en niet wachten tot de ha bereikbaar is. Als er niks aan de hand lijkt gewoon wachten en overdag bellen.
HCG valt niet te meten adv een test. Dat is wel te meten dmv bloedprikken. Dat kan een arts dus laten doen.
Uhm nee leek niet op een trosje besjes, gewoon klonten.
En nee heb geen pijn meer, maar 1 ochtend een paar uurtjes pijn gehad, zondagochtend. Bloedverlies is er ook weinig momenteel.
morgen dus huisarts bellen.
Sterkte er maar mee!!!
Thnx, gaan we idd maar ff doen.
Ben bij de huisarts geweest en volgens hem kan het goed zo zijn dat ik gewoon zwanger ben en dat ik een “normale” ongesteldheid heb gehad. ( ook met klonten )
Moet volgende week opnieuw testen om te kijken of deze nog positief is, is dat zo dan testen bij de ha en een echo.
Bloedprikken had volgens hem geen zin, aan de hand van die getallen moet je toch na een aantal dagen opnieuw prikken en dan geeft volgende week na een posi test een echo meer duidelijkheid.
We wachten dus maar af, heb geen hoop maar toch zijn er twijfels nu.
Och Marieke, wat een onzekerheid zeg !!!
Dat is echt niet fijn.
Ik hoop dat je toch nog “gewoon” zwanger bent…nou is dat niet gewoon, maar je snapt vast wat ik bedoel.
Veel sterkte met die onwetendheid…