help mijn mooie kleren :(

Mijn man heeft gewassen… heel lief, maar…



er zat licht bonte was in het machine, met een mooi wit lakentje met rode streep. Ik heb dat lakentje alleen nog op de hand gewassen, omdat ik er een naar voorgevoel bij had. Manlief had hier niet naar geluisterd, en hup in het machine gedaan. Nu is het hartstikke uitgelopen. Lakentje naar de piep (dat vind ik nog niet het ergste) maar ook mooie kleren van ons zijn vlekkerig rood op bepaalde plekken. Dus ook niet helemaal, maar alleen sommige stukjes en dan heel vlekkerig roze rood.



Wie o wie heeft nog een gouden tip. De was is nog niet gedroogd… we komen er net achter.

in de zin hangen?

Ik heb het ook een keer gehad met een roze truitje wat uiltliep op andere kleren, heb de andere kleren daarna gelijk nog een keer in de was gedaan ( toen het dus nog nat was) en toen zijn de vlekken wel verdwenen.

ik ga het meteen nog een keer wassen… bedankt voor je snelle reactie! Zou het zin hebben een schep vanish erbij te doen? Ik ben er echt ziek van… het zijn natuurlijk de laatst gekochte kleren die roze/rood zijn geworden… :cry:

Het zou anders ook geen kwaad kunnen lijkt me.

nee dat is zo… ik ga snel wassen… nogmaals dank!