Help mijn man is klusser...en ik ben zelf ook hopeloos....

plintjes, ik begin er maar niet over…hier moeten er door de hele keuken en bijkeuken nog gelegd worden :hand:



Hihihihi Oessie das nou t probleem als ze nou eens wat minder nadenken en wat meer doen, dan zou t misschien wel eens af kunnen komen :wall:

Maar als het alleen maar wat planken zijn, kan je het dan zelf niet???

OOOOHHH Oessie!!!

Da kannie hoor! Hihihi…





Ps…man staat hier al de hele avond zeer fanatiek de schuur uit te mesten en schoonvegen…hij komt van alles laten zien aan me wat ineens weer boven water is komen drijven…

Morgen grofvuil,dus hij pakt het een keer grondig aan…



Ik heb alleen gevraagd of hij het grove vuil wilde halen…meer niet…zo zie je…soms is het een kwestie van afwachten…

Ooohhhhhhh…ik zit dus nu weer help mn man is klusser te kijken…ik kan wel janken…dat jochie…wat een vreselijke klere-pul ben je dan zeg…dat arme kind…janken…



Ik snap werkelijk niet wat je bij ZO’N man blijft doen…na 9 jaar…die ZO met je kind omgaat…ik snap NIET dat ze nog gaan proberen hem over te halen…wegwezen meisje!!! NIET meer over nadenken…wegwezen! Laat dat huis barsten…die man is niet helemaal oke…sorry…wordt link als ik zie dat je zo uitbarst en je kind zo jankend achterlaat…







Oke…hij is nu kalm en komt ineens normaal over (zou hem bijna gaan snappen),maar zulke uitbarstingen vind ik not-done…en dat na 9 jaar!

Als je het werk van een klusbedrijf ga slopen omdat je zo eigenwijs bent,dan mis je wat linkjes in je bovenkamer…

Jaja…mn post staat bol van de vooroordelen…dat weet ik zelf ook…maar helemaal oke is ie volgens mij niet…9 jaar…met een kind in huis…

(ik had als mama ook al lang mn tas gepakt en pas terugkomen als t huis af is).

Nou…rare vogel die man…wie zit ook te kijken???

Zijn het nieuwe afleveringen?

@joseetje wrote:

Zijn het nieuwe afleveringen?




Geen idee…maar er is iets mis met die man…trouwens (even lekker kort door de bocht) die vrouw zal daar ws wel ook last van hebben,want die blijft bij hem…

Heb je het gezien Joseetje? Of ben ik nu zo raar dat die man vreemd is…

Was een herhaling. ik heb hem nu niet gekeken. Toen ik hem erop wou zetten, zag ik dat het herhaling was. Maar ik zou dit ook niet pikken in elk geval.



En hij wou niet op tv. Nu is hij er dus al twee keer opgeweest :lol:

Heb ook met mijn mond open zitten kijken :o



Wat een … :think: Hoe moet je zo iemand noemen?

Geweldig programma om te kijken :mrgreen: Maar ik vraag me ook iedere keer weer af…hoe kunnen die mensen zo lang zo leven en dan vaak ook nog met kleine kinderen erbij…dat vind ik echt heel triest :shock: :?

Pffffffffff plintjes…

Ik heb vorig jaar mijn tenen open gereten aan de plinten die hier in huis zaten. ZATEN ja!!! Die waren zo idioot bezopen vast gezet dat de spijkertjes er gewoon nog uit staken, en de helft van de plinten gewoon los tegen de muur lag… Ik overdrijf net.

Nadat ik dus mijn teen verbonden had, en mijn bloedspoor weg gepoetst had van de slaapkamer tot in de keuken, ben ik als een dolle leeuwin door het huis geraast en heb alle plinten van de muur/vloer gerukt met mijn blote handen…

Sindsdien zit er nog geen plint weer op! :wink:

Plus dat we sowieso al een tijdje in een half afgeklust huis zitten… Maar dat snap ik op zich prima. Mijn man is namelijk ITaapje, zoals hij het zelf noemt, en heeft absoluut geen kaas gegeten van schilderen en timmeren en al dies meer zij… Ikzelf ben degene met een bouwkundige opleiding, dus normaal doe ik zelf alle klussen in en om het huis! Maar ja, nu ik zwanger ben, ga ik toch echt liever niet schilderen… :inlove:

Daarom probeer ik nu iemand te regelen die voor ons wil komen schilderen, zonder dat het er uit ziet alsof het met de ogen dicht is gedaan! En dan kunnen we eindelijk deze toko in de verkoop zetten en een groter huis kopen!!! :lol:



En om dan nog even on-topic te reageren: Als wij het kijken, zit ik met open gezakte mond en gigantisch grote irritaties te kijken naar die mannen!!! :twisted:

@mandy_d. wrote:

Nou…rare vogel die man…wie zit ook te kijken???




Ik heb ook gekeken, idd een hele rare man, zou met zo iemand nog geen dag samen kunnen zijn… :twisted:

Het was trouwens een herhaling.

Ik vraag em altijd af wat zo’n vrouw in die 9 jaar dan gedaan heeft…maar in dit geval had ze al klusbedrijf ingehuurd om de muren te plaatsen,maar toen manliefje dat zag heeft hij ze er weer AFGEHAALD!

Dan spoooooooooooooooooooooor je niet…



Ik moet zelf even oppassen dat ik niet ook binnenkort aangemeld ga worden…kids slapen nu ook in een “project” ,maar meer dan afgescheurd behang is dat niet…



Trap heb ik ook heel wild afgehaald en half/half gelaten…maar t zal zeker geen 9 jaar duren…

Tweet mijn man ook niets…en doet ook niets, beloofd ook niets…dus kan hem niets kwalijk nemen…ik kan best wel wat,maar heb niet veel tijd…schakelen altijd wel hulp in…wil nu met fotobehang aan de slag,maar denk dat ik een behanger ga bellen…je krijgt maar 1 poging en mis is mis…geld weg…ook al kan mn ma prima behangen,dit moet goed gebeuren…

Ik denk dat het anders is als je ook zelf daadwerkelijk eens in het bezit bent geweest van een renovatiepand…



Ik begrijp namelijk nu zelf wel iets beter waarom sommige mensen al jaren bezig zijn (en hoop dan dat het bij ons niet zooooooooo lang gaat duren…dream on girl)



Wij zijn zelf ook al 3 jaar verder en het zal ook nog wel jaren gaan duren ben ik bang.

We doen alles zelf (met uitzondering van de toplaag van de woonkamer) en dan duurt het stukken langer eer je huis af is…buiten dat werkt mijn man keihard en ben je na 3 jaar het ook een beetje beu, dus ga je niet meer elke avond vol goede moed aan de slag…



En dan duurt het jaren…wij hebben ook een kinderwens, maar geen mooi af huis…we hopen wel dat tzt als het kindje er zou zijn, de benedenverdiepingen helemaal netjes zijn…

Hoop het het ook voor je meid…als je kind er eenmaal is,dan kom je nergens meer aan toe (als het echt een project is).

In deze aflevering hadden ze al een kind van enkele jaren oud, maar verder stonden er niet eens meubels…de “woonkamer” was dus nog steeds een lege bouwput…geen muren, niets stond er…

Meneer zij dat hij liever tijd met zn kind doorbracht…tja dat snap ik wel,maar als je zo om je kind geeft, zorg dan dat hij zn leven niet in de slaapkamer door moet brengen…geef dat kind een woonkamer!

Koken kon alleen met een jas aan,anders was het te koud…



Ik ken diverse stellen die zich vergist hebben in het project…kan gebeuren,maar 9 jaar is lang hoor…

Die van gisteren was een herhaling, had hem al eens gezien, gisteren niet gekeken, dus weet niet meer zo goed hoe en wat…wel dat die vent volgens mij wegrende en niet op tv wilde ahaha…



Maar ik vind ook dat al die mannen enorm voor jan lul worden gezet door die Ibrahim? of hoe die gast ook heet…en heb het idee dat dat ook allemaal opgezet is…want ze worden altijd afgezeikt door hem…

Mede daarom zou ik mijn man niet eens op willen geven voor dit programma, een klusteam die je helt zou lekker zijn, maar mijn man hoeft niet voor jan lul gezet worden op tv, omdat hij toch wel zijn best doet, ook al gaat het niet snel…



Onze woonkamer is gelukkig netjes…alles is wel bewoonbaar hoor, maar lelijk en grauw…ik voel me altijd opgelaten als een vreemde binne komt (als je bijv een koper hebt van Marktplaats) en vertel dan altijd dat we aan het renoveren zijn, ik wil niet dat ze denken dat we aso’s zijn in een afgeleefde woning hehe…



Ik ben nog niet zwanger, dus we hebben nog ff…

Wij zaten ook met open mond te kijken en wij konden maar 1 ding bedenken



stoornis in het autistisch spectrum