Help mijn dochter wil geen bijvoeding

hallo,

mijn dochter is zes maanden. Vanaf vier maanden ben ik eens langzaam begonnen met een paar hapjes fruit per dag. zowel vers als potje. Na twee maanden ging dat eindelijk goed. nu krijgt ze ook een warm hapje, maar ze vindt het verschrikkelijk. ze begint te krijsen en houdt haar mond stijfdicht. Ook de fruithapjes gaan minder. Ik heb al vanalles geprobeerd: zelf een lepel vast houden. mama een hapje en tess een hapje, liedjes zingen.

Ik weet niet wat ik moet doen. Het cb zegt dat ik bij het warm hapje appelmoes moet doen maar ze wil gewoon niet van een lepel meer eten.

Heeft iemand goed tips.

Groetjes Ellen en Tess

Ik denk dat ik even zou stoppen en alleen dingen uit de hand geven… gekookt worteltje, stukje banaan, stukje brood, ligaatje, alles om mee te knoeien en even niet serieus te zijn. Gewoon het lepeltje met restje van iets erop aan haar geven om mee te spelen en dan volgende week ofzo weer eens proberen of ze wel weer wat wil eten.

Dank je wel voor de tip,

heb haar net een stukje peer uit het vuistje gegeven. Werk goed :lol:

Hopelijk is dit de oplossig

gr

Die tip wilde ik ook geven :mrgreen: Haar lekker zelf laten ontdekken :wink:

hier zelfde verhaal… Wij begonnen dan wel iets later, maar Xander wilde ook alleen ZELLUF eten… joh wat een drama… lepel = mond stijf dicht

dus we zijn op zijn rapley’s gaan aanbieden en dat ging beter

Ineens sinds gisteren accepteert hij ineens hapjes van een lepel… zomaar uit het niets